{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Nr1
Nr1
Følgere: 79 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.201

aros forsikring dobbler prisen {{forumTopicSubject}}

har lige fået brev fra min forsikring pga.

stigende tyveri af tyske luksus biler, mercedes bmw, audi.. er de nødtil at dobble min forsikring 100% op

fra 5700 årligt m. kasko, til 11995 årligt..

det kan da mærkes.. såå mon ikke lige jeg ringer og får en nedsmeltning på dem på mandag, og skifter selskab.

andre der har fået sådan et brev fra dem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aros forsikring dobbler prisen
  • #1   5. dec 2009 Nej hvor nedern
    fuck de mister mange kunder

• #2   5. dec 2009 ja og jeg har

hus/villa forsikring
    indbo/udvidet
    2 biler
    3 ulykke
    hund/kasko
    elektronik forsikring
    ejerskifte

money bye bye..

• #3   5. dec 2009 Det er da sygt.. dobbelt op ligefrem.. kunne de ikke starte med 20 % eller sådan noget ? smiley hehe

• #4   5. dec 2009 Haha de gør hvad de kan.. Tror vist bare det er en pæn måde og sige på at de ikk gider ha dig som kunde mere..

• #5   5. dec 2009 jeg havde også aros.. men flyttede fra dem da de er alt for dyre og det er ikk mere ind 2 mdr siden

• #6   5. dec 2009 det træder så først i kraft fra oktober 2010, har næsten lige betalt..

men farveller, min peugeot 306 2.0xsi stc koster stadig 3700 m. fuld kasko...

• #7   5. dec 2009 har haft aros i 8 år, de har aldrig haft problemer med bmw, never ever..

• #8   5. dec 2009 selv tryg har steget med deres priser

• #9   5. dec 2009 Langt ude...

En prisstigning er helt grotesk... Man kunne jo sige til folk, at de skulle installere GPS-overvågning i stedet, det koster trods alt kun 3-4 stykker smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #10   5. dec 2009 Er BMW generelt ikke pebret at forsikre?

Jeg forhørte mig på en E36 320, en bil der koster 40.000kr i indkøb. Den ville vores selskab have 12.000kr alt inkl. for. En forsikring der, med samme betingelser, koster 3500kr for vores Volvo...

• #11   5. dec 2009 Rasmus - er det seriøse priser fra top af ? for så ringer jeg til dem

• #12   5. dec 2009 skiftede engang fra en 520 er til en 530v8 det kostede det samme da de beggede vejede under 1500 kg, ..der var aldrig nogen ko på isen

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#13   5. dec 2009 Jeg er elitebillist og vi har masser af forskellige forsikringer, men jeg har jo heller ikke hørt andre selskaber end det vi er i nu..
    Jeg var bare lidt overrasket over så høj pris på så gammel og billig en bil...
    Især når ingen andre forsikringsselskaber har kunnet konkurrere på pris og vilkår, når vi snakker Volvo og Toyota som vi har haft før..

• #14   5. dec 2009 jeg giver 9000 for kasko og ulykkesforsikring om året ved if med en selvrisiko på 1600 kr som 21 årig. synes det er ok. før gav jeg 12. og mange steder forlanger de 16-25 k ! (?) Synes det er sygt. altså det er bare en gmmel bil fra 1994 med 116 hk smiley He

• #15   5. dec 2009 De regner vel med, at folk der ejer tyske luksusbiler ikke kan mærke det på budgettet smiley

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#16   5. dec 2009 Rasmus J

Jeg gøs også lidt da jeg fik prisen.. Men sådan var den bil altså klassificeret hos iF.
    Mærkeligt nok så kostede vores 300.000krs Avensis kun 5700kr om året, man skulle da tro sådan en var lidt dyrere at rette ud end en gammel sur Bimse... smiley

• #17   5. dec 2009 Der er to hovedårsager til at BMW'er er dyre at forsikre, den første er at de er populære blandt de langfingrede, og den anden er at de har baghjulstræk. Begge ting medfører højere risiko, for at forsikringen skal til at punge ud. Der er også visse folk i branchen, der påstår at forsikringsselskaberne lige smider et par tusinde oven i prisen, fordi en bil hedder Audi, BMW, Merecedes osv. fordi det er luksusbiler, men det tvivler jeg dog på.

• #18   5. dec 2009 Swedespeed > nu er det kun pga. tyveri at den er steget, så alt dit baghjulstræk og snik snak er jo værdiløst.

• #19   5. dec 2009 om du køre forhjulstræk eller baghjulstræk er da rimelig underordnet hvis du smadre en bil om året, .. nu har jeg kørt sammenlagt 11 år uden en eneste skade.

• #20   5. dec 2009 Jep jeg er lige skiftet fra AROS til Trekronerforsikring af samme årsager.

Rune

• #21   5. dec 2009 enig det er svinsk

• #22   6. dec 2009 Svinsk eller ej. Når et selskab hæver prisen så meget, er det fordi de har besluttet, at de ikke vil forsikre den type bil længere. Så hæver man prisen for at få kunden til at opsige.
    Det varsles i det mindste i god tid så man kan nå at finde et andet selskab.

• #23   6. dec 2009 jeg har også aros men har ikke fået brevet endnu.
    jeg hørte på en s8 for ca 14 dage siden den forlangte de 11000kr for og det var da ikke voldsomt.
    hvis mine biler stiger til det dobbelte er jeg også skredet fra dem.

Kommentér på:
aros forsikring dobbler prisen

Annonce