{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

Kia Cee´d, hvad synes folk? {{forumTopicSubject}}

Godaften BG

Jeg er i gang med at finde en ny stationcar, til når vores familie bliver en tand størrer ;o)

Jeg har kigget lidt på en Kia Cee´d, og ja designet er jo ikke fantastisk, men hvordan er den at køre i? og hvordan er kvaliteten på dem og her taler jeg dieseludgaven på 1,6 liter

det skal lige siges at jeg ikke er så bange for de koreanske biler, min kone har haft en Hyundai Getz i 4 år nu og den kører sgu bare skide godt endnu (selv om jeg fra start af har været skeptisk overfor Hyundai og Kia)

derudover FORGUDER jeg jo en A4/A6 avant som jeg helst vil have, men bilen er det ældre og prisen er højere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia Cee´d, hvad synes folk?
  • #1   6. dec 2009 en kia ceed.. er en god familie bil.. og synes den kører godt og er god at køre i ..

  • #2   6. dec 2009 Min søster har en 2,0 D i stationcar,hun har haft den 1 år og har kørt 25000km uden problemer.
    Bilen har dog fået malet 4 døre på garantien.


  • #3   6. dec 2009 jeg har selv en ceed 1,6 sporty wagon og har haft den i 1 1/2 år og det virker sku har ikke noget at sætte en finger på og så kan man jo få mega billige forsikring på sådan en igennem kia og den køre også langt på litren så vil da kun sige kom i gang med at finde den du vil ha men vis jeg var dig ville jeg vælge en sw sport der får man også maget for pengene

  • #4   6. dec 2009 De køre rigtig godt ! Har selv haft en i30 CRDi som jeg var meget glad for!
    Hva angår kvalitet, fejler den bestemt ingen ting, arbejder ved en Hyundai forhandler, så kender noget til det..!
    design mæssigt syntes jeg du skulle ta et kig på i30 CW, efter min mening er den meget pæner end Ceed'n..
    Hyundai tilbyder jo også 5års garenti med fri kilometer...


  • #5   6. dec 2009 Du vil helt sikkert få en bil du bliver glad for! De kører rigtig godt og prisen rigtig fornuftig.. Synes nu heller ikke at det er en grim bil.

  • #6   6. dec 2009 dejligt ikke at blive savet ned af folk for en gangs skyld, fordi man taler koreansk ;o) virkelig nogen gode kommentarer

    Ja men jeg tror også jeg vil ud en gang her i ugen og prøve en, jeg tror dog kun det bliver 1,6´eren, mest fordi den står til at køre længst pr liter

    Jeg vil bare for en gangs skyld gerne have en bil jeg ikke skal gå og rode i hver dag, der har jeg min drengebil til at rode i, men når familien skal på tur skal det sgu bare køre




  • #7   6. dec 2009 De tør jo at give 7 års garanti, så det er 100% sikker at det ikke er en bil der skal skrues i særlig ofte...

  • #8   6. dec 2009 TT. : dejligt :o)

    Det jeg egentlig mente var at jeg er træt af gamle biler, den her gang vil jeg have en bil der max er 2 år gammel :o)


  • #9   6. dec 2009 Super lækker bil. Og 7 års garanti, hvad mere kan man forlange

  • #10   6. dec 2009 Kasper J - Men tror nu de 4500 er givet godt, i forhold til at du sipper for overraskelser i 7 år

  • #11   6. dec 2009 Jeg har haft 1,6 crdi hatchback exclusive i 8 måneder nu og er vildt glad for den.
    Billig i drift, god kraft, fantastisk komfort, lækker kvalitet.
    Synes faktisk rigtig godt om designet, specielt den nye.
    En sænkning og 18 eller 19" fælge gør rigtig meget.


  • #12   6. dec 2009 4500 kr.
    Så er det dæmme også et dyrt værksted, de fleste slipper ca. 3500 kr.


  • #13   6. dec 2009 min far/jeg laver service på alle mine biler, så det koster ikke noget udover materialer, og han kan give godkendt stempel osv. Så det er aldrig det der bekymrer mig ved en bil...

    For Kia forlanger vel ikke at service er udført ved dem for at garantien holder?


  • #14   6. dec 2009 ville jeg holde mig fra de falder så sygt hurtigt i pris, men det er en ganske udemærket bil

  • #15   29. mar 2010 Eneste minus er støjniveauet i den!! Selvom den er udstyret med dyre dæk (Michelin) er der stadig MEGET støj! Det er som om at de har glemt at give den støjdæmpning i motorrummet m.m. ;0)

    - Men en fin bil med super garanti!


  • #16   30. mar 2010 så er det da kun i din de har glemt det for min siger ikke noget

Kommentér på:
Kia Cee´d, hvad synes folk?

Annonce