{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kilometertal sandt/falsk
  • #1   9. dec 2009 Du tænker sikkert på at se den sidste synsrapport?

• #2   9. dec 2009 du kan se det sidst tal på www.bilviden.dk men du kan ikke bruge det til noget som helst, da det kan være lavet om 1000 gange, det bedate er en fornuftig udseende servicebog og bilen i sid selv...

• #3   9. dec 2009 ømh ? ja kan godt være.

har bare selv prøvet en spurgte mig om nr pladen, så han kunne tjekke om kilometertallet var korrekt .

• #4   9. dec 2009 bilviden.dk

• #5   9. dec 2009 Synsrapporter kan men ikke stole på. Der står kun det som speedometeret står på når den er til syn.

• #6   9. dec 2009 ja okay smiley

• #7   9. dec 2009 man kan da bruge det til en hel del...

1. syn 15000
    2. syn 45000
    3. syn 75000
    4. syn 120000
    5. syn 55000

hvis du støder på en bil som lige pludselig "falder" så er der jo fusk med i spillet på en eller anden måde - eller speedometeret er skiftet ud, og så skal der jo være dokumentation på det.

• #8   9. dec 2009 ja mange tak smiley

• #9   9. dec 2009 Kim B

Jeg har ikke mødt et sted på nettet hvor man kan se de tidligere tal, der har som regel kun støet det seneste...

Jeg tor den bedste måde at undgå snyd lidt på er af folk ændrer deres holdning til at ville købe en bil hvis de senest (eksempel 2-3-4-5( synsraporter kan fremvises.
    Der hvor jeg får synet biler der får vi gerne en synsbog, som kan følge bilen, og derii skriver de tallet hver gang den har været til syn hos dem.
    Men tror faktisk ikke rigtigt folk er intereseret i det eller glemmer deres dokumentation.
    Jeg har da indimellem købt en bil der er over 10 år gammel, hvor tidligere ejer har gemt ALT på bilen, synsindkaldelser, synsraporter, værksteds regninger, pava osv. og disse mennesker prutter jeg som regel ikke meget om prisen, da det i sig selv viser hvad de har foretaget sig med bilen, men nok de færrest der tænker på det i længden.

• #10   9. dec 2009 Kim B

Eller misfordtod jeg din komment, eller var den møntet på data på nettet, eler bare en servicebog generelt..?

• #11   9. dec 2009 man kan kontakte færdselsstyrelsen og få oplyst km tal ved syn gennem tiden, nogle gange er det dog lidt besværligt og andre gange vil de ikke oplyse alle tal men kan fortælle om dit tal "virker iorden"

har prøvet det et par gange efterhånden.

• #12   9. dec 2009 Ok det tænkte jeg nok det var sådan noget, og rigtigt det er ikke altid de er særlige villige til at hjælpe med noget de ikke syntes er interesant for nogle, men sådan er der jo meget.;-)

• #13   9. dec 2009 Hvad siger i så til hvis den sidste syn Synsdato: 2008.02.04 havde kørt 122 000 km, og nu har den kørt 142300 km men den har fået skiftet motor ved 93000 km m. kvit. ved Seat, indr. 1. gang 15/2 2000 ?

Dårligt eller hvad ?

• #14   10. dec 2009 Ser da fornuftig nok ud, men se på hvor slidt bilen ser ud når du skal handle, og lad være med at købe i blinde, så skal det nok gå.....
    Men det er jo ikke mange kilometer på knap 10 år, så det er jo ikke meget alligevel.

• #15   10. dec 2009 syns det er mange :o)
    da jeg købte min galant havde den kun kørt med een ejer og gået 76.000 km

ville ikke være bange for de kilometer der

Kommentér på:
Kilometertal sandt/falsk

Annonce