{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

forskel på hold i gear og håndbremse? {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan fortælle mig hvad forskelle/ eller fordellen skulle være ved det ene modsat det andet hvad er bedst sidder lige på kontoret og diskuter det nemlig smiley og der er ikke nogen der kan forklare hvorfor det ene skulle være bedre eller dårligere modsat det andet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forskel på hold i gear og håndbremse?
  • #1   11. dec 2009 det er godt at holde i 1. gear hvis du skal holde længe .... så gror håndbremsen fast ....

  • #2   11. dec 2009 for så gror håndbremsen IKKE fast skulle der stå ....

  • #3   11. dec 2009 og hvis din håndbremse er dårlig , lige som den var på min gamle bmw, trillede den sin vej mens jeg var inde og tage sol smiley . så vil også foretrække 1 gear.

  • #4   11. dec 2009 At holde i gear kan være meget dårligt på en bakke da det blot er kompresionen der så holder bilen, jeg har set et tilfælde hvor bilen havde trillet et par meter over natten (stejl bakke) og bilen havde gået mange Km og havde derfro ingen kompresion næsten :o)

    Håndbremsen sætter sig ikke over natten og vil altid være at fortrække hvis den virker som den skal og ikke er rustet i kablet osv.
    Om vinteren kan den specielt godt finde på at sætte sig hvis der er frost grader over natten.

    Så det er sådan set de 2 forskælle :o)

    Nå ja, så er der en 3, hvis man har fjernstart via alarmen, så SKAL den aldrig stå i gear, det kan godt gå hen og blive spændene at finde bilen når man kommer ud til den hvis man glemte at sætte den i frigear :o) hehe


  • #5   11. dec 2009 oki så det vil sige ikke nogen helt stor forskel.

  • #6   11. dec 2009 Hvis bilen er i orden er der ingen forskel - jeg bruger altid begge, da der så ikke sker noget hvis jeg glemmer den ene en dag smiley (lært af erfaring med min gamle bil!)

  • #7   11. dec 2009 Hej ..
    Det er spørgsmål om bilen skal holde længe.så er det dårligt ide at træke hånd bremsen da den vil grå sammen.
    Men i normal kørsel er det nok bedst med bege dele..


Kommentér på:
forskel på hold i gear og håndbremse?

Annonce