{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.266 visninger | Oprettet:

STOLER SATME ALDRIG MERE PÅ FOLK {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang historie kort,
har byttet min golf 4 med en bruger herinde fra,jeg var 110% ørlig om golfen o de par småfejl den havde,gav endda en skilling til at få lavet fejlene for,anden part lovede samtidig at også være ærlig om tingene,da jeg ikke havde mulighed for at tjekke bilen ordenligt igennem der hvor vi skulle mødes,hans bil skulle have nye bremseklodser og tændrør,i og for sig små ting...
mødes med manden i århus ved færgen,(har endda betalt noget af hans billet) kigger lige hurtig bilen over og bytter så med manden,da jeg jo stoler på at han har været ærlig,samt at jeg har travlt... sætter mig så ind i audien jeg har fået i bytte,og opdager så som det første,at gearskiftet er som en pind i en lort,samt at klima konsollen er fuldstændig smadret og at der er hul i læderet på førersædet,skidt det er jo en 13 år gammel bil,første rigtige ubehagelige overraskelse,kommer da jeg starter motoren,pisset går helt klart kun på 3 cylindrer,ingen tvivl om at der er noget helt galt,samt er samtlige pakninger ved manifold og turbo pis utæt,kører så ud fra havnen i århus og finder ud af at blæseren i kabinen kun fungere periode vis,knap så fedt 200 km hjemmefra og i pisregnvejr,samt at bilen trækker til venstre ved bremsning(1 stk styrekugle og 2 bærerarme defekte) og giver underlige klonk lyde ved acceleration,og at motoren overhovedet ikke har turbo tryk eller træk for 5 pottet pis,samt at bilen generelt bare ligener pis ind og udvendig...
kommer så heldigvis hjem og smider bilen i værkstedet(godt arrig) næste dag åbner vi motoren op og finder ud af,at den har brændt 2 ventiler,samt har smadret turboen,at der ingen olietryk er på den og at bilen har kørt alt for magert i Lang tid,så resultatet bare på at få motor til at spille igen,render op i over 10000 kr i stumper alene,dertil kommer tiden med at lave det,derudover små 3000 kr i div dele og det er endda uden stumperne til klimaen...
så det er absolut sidste gang jeg stoler på nogen som helst herinde fra!!!!!
tag ved lærer af min lærerstreg og stol på ingen!!!!!!!
så fra at skulle skifte 4 tændrør og lave en gang bremser,er det blevet til en mere eller mindre helrenovering af bilen,i så stort et omfang at jeg har afmeldt den og stillet den ind i et hjørne indtil at jeg får tid til det
og oven i hatten lovede klaphatten at omregge dagen efter,det sket heller ikke og det er snart 14 dage siden,så smuttede lige omkring motorkontoret idag og tvangsafmeldte min gl golf 4!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STOLER SATME ALDRIG MERE PÅ FOLK
Kommentér på:
STOLER SATME ALDRIG MERE PÅ FOLK

Annonce