{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.271 visninger | Oprettet:

Bedste tændrør hvor? {{forumTopicSubject}}

Ja det vist på tide at jeg skal ha nye tændrør i min opc. og så kom jeg til at tænke på. om der er nogle der kender til nogle gode steder. min bil er standart lige pt. men den bliver nok snart tunet til de 260 hk. så ved ikke om jeg bare skal kører på opel og få 4 org. til 120 kr stykket eller hvad jeg skal... der må være en der lidt kloger end mig på dette punkt her inde håber jeg på!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste tændrør hvor?
  • #1   14. dec 2009 astina har nogle

• #2   14. dec 2009 Uanset hvad, så køre man ikke op til en bilforhandler og køber sine tændrør :o) så vil man de helt sikkert gerne betale så meget som muligt for dem.

Du hiver enten et af de gamle ud eller læser i instruktions bogen hvilken rør den skal køre på, så tager du hen til et sted hvor de handler med de tændrør du skal bruge i en auto reservedels butik´, aldrig hos en autoriseret forhandler.

Så kan du få dem til halv pris, og hvis du påtænker at tune den kan du gå 1 enkelt grad tal op, altså det man kalder et koldere tændrør, det ved de hvad er der hvor du køber tændrøret.

• #3   14. dec 2009 okay mange tak for det

• #4   14. dec 2009 Jeg kan anbefale www.nordicturbo.dk der køber jeg mine tændrør til min audi a4 1.8t.. De er billig med dem, og de ved hvad de snakker om smiley

• #5   14. dec 2009 dem jeg har i nu. er der 4 af de der ja hvad skal man kalde dem. "ben" som gnisten kommer fra/til er det en fordel der 4 frem for kun 1. for med 4 på er der jo osse 4 gange større chance for soder til. eller hvad?

• #6   15. dec 2009 Thomas P

Så mener jeg det er Bosch med 4 elektroder
    Det er meget forskælligt fra bil til bil hvilke der duer og ikke duer.
    Nogle biler kan slet ikke køre ordentlig med disse tændrør andre skal køre på dem osv.
    Jeg ville klart bruge det som står i din instruktionsbog du skal bruge.

4 elektroder sikre dig bare at der er 4 muligheder for gnist og ikke kun 1 og ja det er for at "forlænge" dine tændrørs skift, intet andet.
    Men desværre så er måden gnisten tændes på også lidt forhindret af de andre 3 elektroder rundt om midter elektroden hvilket gør at nogen biler slet ikke køre særlig godt på dem.

Tændrør er en noget større videnskab end man ige går og tror :o)
    SÅ jeg ville igen helt klart holde mig til det din instruktionsbog forskriver du skal bruge af type og så sker der ikke noget ved at gå et vame tal op hvis du påtænker at tune motoren eller generelt bare køre bilen friskt.

Kommentér på:
Bedste tændrør hvor?

Annonce