{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.354 visninger | Oprettet:

Stort brag mens jeg køre på motorvejen {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke været ude for sådan noget før, men vil lige høre om andre evt. har haft samme oplevelse.

Igår køre jeg hjem fra arbejde, det foregår på motorvejen med kun 70 km/t da der jo er meget sne.

Jeg køre nok en 20 minutter og blinker så ud i overhalingssporet, fortsætter så der et stykke tid, hvorefter jeg ser nogle biler på den anden side af motorvejen køre i modsat retning, hvorefter jeg høre et stort brag, det lyder virkelig som om en kaster et kanonslag tæt på bilen.

Jeg bliver selvfølgelig forskrækket og tænker hvad var det og bremser ned (jeg køre stadig kun de 60-70 km/t) kigger så i sidespejlet og kan se bagenden på bilen på den anden side pludselig blinker med de gule lygter, så regner med det er katastrofeblinket han sætter til, så jeg må formode at det er en bil på den anden side som giver braget. Kan en punktering virkelig være så høj at jeg kan høre det på den anden side som et kanonskrald tæt på min bil? det første jeg tænker er at det er min bil, anden tanke er at nogen har kastet et kanonskrald ud af vinduet eller at noget er kommet flyvende hen imod mig......

For at sikre mig så køre jeg af ved næste afkørelse og ind på en tankstation og går en runde rundt om bilen, selvom der stadig sidder meget sne og is på bilen så er der umiddelbart intet at se, og dækkene ser ok ud også.

Jeg har bare aldrig oplevet noget lignende, og kan jeg være sikker på det ikke er min bil? den køre fint og der var ikke noget at se igår nat.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stort brag mens jeg køre på motorvejen
Kommentér på:
Stort brag mens jeg køre på motorvejen

Annonce