{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Øj kender i det :S manglende omreg. {{forumTopicSubject}}

Argh, der skal noget galle ud..

Solgte en bil for 5ugers tid siden, og køber lovede inden de 3 uger den ville blive omreg. og ringede lige og tjekkede med SKAT idag, og neeeej det var den ikke.. viser sig den er solgt videre..

hvad fan altså, er det bare generelt efterhånden folk ikke gider eje den bil de køber??

HAr udfyldt sådan en blanket fra SKAT og så afmelder de den.. ved i hvor lang tid sådan noget tager??

Håber jeres dag har været bedre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øj kender i det :S manglende omreg.
  • #1   17. dec 2009 det kan du nå idag.. skat har åbent til kl.18 print en banket fra der hjemmeside også ræs ind og aflever den.. så er den afmeldt.. har selv lige gjort den samme for en time siden

• #2   17. dec 2009 Det er rigtig røv.... det var det der skete med min Corsa A i min profil.... solgt videre og smadret i mit navn! mvh Pia

• #3   17. dec 2009 Rocco: det er gjordt, dog sendt pr post.. gider ikke stå i kø derinde smiley men fandme så om det ikke bare er mega nederen :S

Pia: ah skod :S håber da ikke der kom problemer ud af det..

• #4   17. dec 2009 Jeg fik penge retur 2 dage efter afmeldningen UDEN plader så det går stærkt - faktisk er bilen afmeldt samme sekund du afleverer sedlen.

Samtidigt er bilen så efterlyst med en ejerskifte sag og den som så kører i bilen skal ud og have et sæt nye nr.plader....man kan ikke beholde de afmeldte.

Med dette system synes jeg ikke det er et problem med at lade folk få pladerne med, de ærlige sparer lidt penge og de uærlige får en på snotten når de, kl 02 om natten og i snestorm, må gå hjem !

• #5   17. dec 2009 <b>Øj kender i det :S manglende omreg.</b> - Nej heldigvis ikke, har altid omreg de biler jeg har købt, en gang været lidt tid om det da sælger skulle sende reg attest, men ellers har jeg heller ikke oplevet det med de biler jeg har solgt heldgvis.

forstår ikke folk unlader at omreg deres indkøbte bil, det er da det mindste man kan gøre, jeg ville føle mig som en snylter snyder fattigrøv osv. jeg ville skamme mig.

• #6   17. dec 2009 Allan: godt at høre, det går så stærkt.. så er det nok imorgen de får den afmeldt så..

Ja der stod godt den blev efterlyst, og det er fandme også godt.. så dvs at pladerne er ugyldige hvis han går ned og prøver at omreg bilen feks næste uge?

Scapegoat: Nej nemlig, forstår dem heller ikke.. de får sådan set intet ud af det.. udover at pladerne åbenbart bliver efterlyst og ikke kan bruges mere..

• #7   17. dec 2009 Slap heldigvis med at betale en skrothandel 300 kr for at hente den...
    men fatter ikke folk har samvittighed til at sælge i en andens navn.

• #8   17. dec 2009 Ja hvad er det 1.200 for at få nye plader ? så er det da dumt ikke at omreg før de bliver afmeldt..

• #9   17. dec 2009 http://www.skat.dk/blanketter/21065.pdf

du udfylder bare den blanket og afleverer den på den nærmeste politi station eller hos den lokale landbetjent, så er det ude af verden smiley

• #10   17. dec 2009 sorry så ikke du havde udfyldt den smiley

Kommentér på:
Øj kender i det :S manglende omreg.

Annonce