{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.755 visninger | Oprettet:

tilbudt en opel Zafira for seat. {{forumTopicSubject}}

Ja som over skrifet siger er jeg blevet tilbudt sådan en. kan bare ikke finde ud af om det er en der prøver at scam mig.

han vil ikke sende mig stel nret. da han siger panserne fra råder det.

Hej vil du gerne bytte med Styling Opel Zafira A 1,8 16V 115 Flexivan sølvfarvet, 5-dørs,årgang 2000, servostyring, alarm, centrallås, startspærre, ABS,4 airbag,aktive hovestøtte, aircondition,Nuvolari 18" alufælge 225/4 ZR18 med dæk Hankook 225x40x18 ventus s1 EVO, momsfri, benzin, det er en flot Opel Zafira, bilen er gennemført ombygget til OPC line, dog ikke tunet motor. Komplet OPC styling hele vejen rundt OPC bremser ,Sænket, Fartpilot, org. Opel Alarm org. Rustfri stål dobbelt x2 Opel Remus afgang i begge sider, 16" vinterhjul, Opel struktur fælge, ny Recaro forsæder, uden huller, Baksensor, org. Opel Hella baglygter (lovlige), Xenon på kort og lang lys, Nul rust, Super flot inde og ude.84000 km. Synet omkring November sidste år, hvor bilen fik kæmpe service med tandrem og vandpumpe.pris 115000 kr. Hvis du er intereseret i at se nogle billeder af bilen,kan jeg sende nogle,


Ok kan se at der er en mere der er blevet tilbudt den her fra BG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilbudt en opel Zafira for seat.
Kommentér på:
tilbudt en opel Zafira for seat.

Annonce