{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 206 hvilken model ??
  • #1   19. dec 2009 den gti jeg var ude og købe var med elruder, alcantar kabine, sædevarme, servo, elspejle, indfavet kofangere, tågelygter mm. kan man få en 206 med mere udstyr ?

• #2   19. dec 2009 Synes jeg har hørt s16 har mere. Men er ik sikker, men var gtieren lækker at køre i?

• #3   19. dec 2009 Gti har mest, bl.a regnsensor også, ville til hver en tid vælge en Gti, også når man tænker på der sådan set ikke er nogen prisforskel på de 2 modeller

• #4   19. dec 2009 Nå ja der ka man bare se. Så blev jeg da klogere, ja gti er ogs godt nede i pris nu. Har hørt en del rygter, men vil sku selv prøve nu. Om det er så skidt en bil. For synes da man får meget for pengene.

• #5   19. dec 2009 det sværste at finde en med er A/C / klima . men det kommer på jo an på forsikring og økonomi . s16 kører rigtigt godt, ikke så hurtigt men en dejlig motor, billig at kører i både i forsikring men kører også oki på literen, men vis du gerne vil have en med et godt moment så tag gti'eren den er rimlig hurtige, men dyr i forsikring vis man ikke er så gamle , men ellers overvej måske en hdi , de kører godt og langt på literen og vis du chipper den kan den faktisk blive ret hurtige smiley

• #6   19. dec 2009 Christian jeg har nemlig ogs overvejet en hdi. Har fundet en del 1.4 hdi der er godt nede i pris, men har ogs læst det er knap så god en motor.

• #7   19. dec 2009 Jeg har haft 2stk 206 gti og de kører bare pisse godt... Eneste minus er at forsikringen er lidt peberet og så er de lidt tørstige hvis din højrefod er tung.. smiley
    Overvejer faktisk selv at få en 206 igen men denne gang skal det dog være en s16..

• #8   19. dec 2009 Lyder godt, tror dog det bliver en gtier , da de andre er noget sløve. Og benzin forbrug er ik så vigtigt.

Kommentér på:
Peugeot 206 hvilken model ??

Annonce