{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Budget på turbo bil
  • #1   20. dec 2009 Det kommer helt an på hvordan du kører, for er det en org. turbo-bil er den jo som regel bygget til at kunne holde.....

  • #2   20. dec 2009 vi snakker om biler der er født med turbo.

    Hvis du f.eks. stiller en silvia s13/14 1.8T op imod en 325 og ser hvilken der er dyrest at eje angående sliddele`?


  • #3   20. dec 2009 Jeg havde en org mr2 turbo, med 254hk, det eneste den var lidt dyr i var bagdæk smiley men selvfølgelig kan reservedelene vare lidt dyrer til en turbobil, og stumperne til en silvia er nok også mere bekostelige end til en bmw

  • #4   20. dec 2009 var din mr2 billig at have kørende hvis ikke du tæller bagdæk med?

  • #5   20. dec 2009 Tja, der var ikke de vil værkstedsregninger, men nu kørte jeg også normalt rimelig pænt i den. Det kan selvfølgelig godt være at silvia har svage punkter, det ved jeg ikke.

  • #6   20. dec 2009 Jeg har skiftet bremseklodser på min s14, det er det.. Nu har motoren godt nok valgt at stå af, men den kører også lidt flere hk end en std. Så jeg syntes nu ikk det er så slemt..

  • #7   20. dec 2009 har altid haft en turbo på mine biler. ingen problemer der. og holder mig da ikke tilbage fra et godt gaderæs. det eneste jeg har erfaring med der bliver slidt hurtigere ved turbotuning er koblingen. så go for it og lav det ordentligt første gang.

  • #8   20. dec 2009 Hvis du køber en bil hvor motoren er iorden på, kan den holde til mange tæsk.

    Jeg valgte at renovere min S13 motor komplet, med nye stempel ringe osv. Så der er rigtig mange km i den igen før den behøver renovering.

    Men så snart du presser flere hk ud af en motor, skal komponenterne også være en god stand, ellers går det meget hurtig med slid.

    Men til alm hverdag, burde en turbo bil ikke være dyrer i drift.



  • #9   20. dec 2009 ALT er dyrt hvis du behandler det skidt..

    En turbobil kan sagtens holde, men tuner du den, må du forvente at den bliver slidt hurtigere eller går i stykker, hvis det ikke er lavet ordentligt.
    Og kører du samtidig ræs med den, så koster det endnu mere..



  • #10   20. dec 2009 ketil den eneste grund til der er turbo på en dielsel er for at lortet kan køre op ad bakker!!!!

  • #11   20. dec 2009 nu skal det siges jeg ikke er mekaniker, det eneste jeg selv kan skifte er bremser og dæk.

    Hver gang der ville være noget med bagtøjet eller motoren må den blive sendt til mekaniker.

    Ville normalt køre pænt i den og ville ikke tune bilen med mere end 20-30hk hvis overhovdet den skal tunes.
    Men jeg vælger selvfølgelig også en baghjuls trukken bil, for at lege lidt drift.
    Men det lyder jo lidt til at bilerne kan holde til det, hvis man finder dem i den rigtige stand og undgår at vold tune dem


  • #12   20. dec 2009 kristian H - en s13 eller s14 er ikke de billigste i reservedele

  • #13   20. dec 2009 tror heller ikke du skal være bange for at købe en turbo bil
    bare husk det du er ude efter er jo ikke lige de nyeste biler så de har nogle kilometer på bagen,

    og jo vildere en bil er jo dyre er den så alt holde kørende og har du ikke den tekniske snilde at selv at kunne lave det ja så bliver det dyrt,,,

    hvis jeg skulle anbefale noget så hellere købe en golf eller seat leon turbo 4 motion dem får du nok mere glæde af da motoren er sindsyg holdbar og reservedelene er relativ billige


Kommentér på:
Budget på turbo bil

Annonce