{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  benzinpumpe. vr6 vs gti
  • #1   21. dec 2009 Der er nogle af de pumper der kører 3 bar......men skriv vw nummeret som står på den, så skal jeg prøve at finde ud af om den passer.
    Din Vr6 kører sansynligvis med 4 bar, hvilken årgang er det ?
    Pumper er nu rimelig billig ved hovwdiaudi.....tror det er omkring 600,- og det er meget billigt. Flere steder er det 1000,- og opefter.
    Jeg slog den lige op.....521,- for en 4 bars. i hus. Så det er ikke så slemt.....men jo dumt at købe een hvis man har een på lager der virker.
    Jeg har bare dårlig erfaring med de brugte pumper der er blevet "tørre" de holder altså ikke så lang tid.

• #2   21. dec 2009 Kiggede lige på din profil......din kører med 4 bar. er jeg ret sikker på.
    Nogle af kører så med regulator på 3,5 bar og andre 4.0 bar.
    Men det skal der jo ikke pilles ved.....så du skriver bare det nummer så skal jeg kigge efter det....menmindre du vil købe en ny ?
    Flotte fælge du har på der.....ser rigtig godt ud.
    Har du prøvet at måle benzintrykket ?
    Jeg har brugt en "gammel" olietryksmåler og modificeret en slange så den kan sættes på med spændebånd på den lille studs der er lukket med en umbraco skrue i dysebroen.

Kommentér på:
benzinpumpe. vr6 vs gti

Annonce