{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.976 visninger | Oprettet:

Stof med Skumgummi {{forumTopicSubject}}

Hey har gang i et lille projekt i bilen, og mangler noget beklædnings stof i gråt. Men det skal være ligesom det slags stof der er på ens himmel, der giver efter når man trykker på det smiley Nogen der ved hvad det hedder, eller hvor man kan købe det, eller om det i det hele taget er noget man kan få...

Mvh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stof med Skumgummi
  • #1   23. dec 2009 du ska have noget indenunder stoffet, har selv brugt pladevat under rusking, det er sgu ganske behageligt at røre ved hehe men forhør dig i en stof forretning. bare sig hvad det skal bruges til så har de helt sikkert det du skal bruge.

• #2   23. dec 2009 Hej Martin
    I en hobby forretning kan man som regel købe skumgummi stykker/ruller i forskellige tykkelser, der plejer jeg at købe det. Så limer du det på med spraylim og vupti så er det som du ønsker det. Det kan også være din nærmeste stofforretning har det. Hvis du ser efter der først så kan du jo også finde det stof der passer i fave/kvalitet og så kunne det jo være de havde skumgummi.
    Ved ikke lige hvor du bor, men i feks. hasselager ligger der en stor hobbyforretning hvor de har det og det er billigt......gik helt over gevind i skumgummi køb sidste gang jeg var der, for det var temmelig billigt og så havde man lige alle tykkelser, til de små projekter.

• #3   23. dec 2009 Jeg bruger både kunstlæder og alcantara, hvor der sidder slumgummi på bagsiden.. Men har ikke set almindeligt stof, hvor der er det..

• #4   23. dec 2009 tak for de mange gode svar smiley skal ud og lede efter noget skumgummi så smiley

Kommentér på:
Stof med Skumgummi

Annonce