{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING stjålet motor {{forumTopicSubject}}

Har her til aften været til familie middag og ved hjemkomsten opdager jeg der har været indbrud, og min hårdtpumpet GRP A rally motor til mazdmazda 323 turbo er blevet stjålet. Det er bestillingsarbejde for det er det ENESTE der mangler.

Særlige kendetegn: Rødt ventildæksel, stor Subaru turbo, stålkrumtap, specieltslebet knastakseler, og en masse sensorere man ikke kan bruge medmindre man har motorstyringen, og det har de ikke!!!!!!! Motoren kan IKKE bruges uden denne motorstyring.

Får du kendskab til denne motor eller tilbudt specialdele som matcher ovenstående til din mazda 323 turbo hører jeg meget gerne fra dig, da den har en hvis værdi for mig og iøvrigt er solgt til anden side. Politiet er også indblandet i sagen, men de kan desværre ikke gøre så meget. Skal siges de har slæbt motoren mindst 150m og den er tung som et ondt år så de har ment det.

jeg kan kontaktes på 50401267 eller via pb herinde eller på mail christian@ch-racing.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING stjålet motor
Kommentér på:
EFTERLYSNING stjålet motor

Annonce