{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Vanvids kørsel i KBH {{forumTopicSubject}}

http://www.bt.dk/krimi/slynget-i-vandet-motoren-floej-20-meter

Tja, hvad havde de tosser dog regnet med ?
Utroligt at nogen bare aldrig lærer det - men det er jo "altid kun dem der ikke kan køre bil der kører galt" hvis man siger noget til den type....

Heldigt sluppet - men gid de får sådan et los af polti og familien !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vanvids kørsel i KBH
  • #1   28. dec 2009 det står os på eb.dk de skulle ikke have kørekort

• #2   28. dec 2009 hvordan kan det gå galt når vejen ikke drejer ???

• #4   28. dec 2009 Der sidder da mange af den slags billister herinde, som kommer med udtagelser som: Det er da ikke farten som er farlig-Du har sikkert også engang kørt for stærkt.
    Og ligende bavl, hvis men påstår at det er vanvittigt at køre for stærkt.
    Og Rigtigt-De samme personer vil sikkert nu komme og sige at det er fordi at de pågældende idioter ikke kan køre bil , at de kørte galt!
    Nogen bliver bare aldrig klogere!

• #5   28. dec 2009 Det er jo den helt hurtige måde at pille motoren ud af bilen.
    Ved slet ikke hvad jeg skal sige......forkasteligt....uacceptabelt....
    Håber de får deres straf...og ikke mindst de der var med i bilen er meget flove over deres opførsel. Håber de har fået sig en forskrækkelse og tænker sig om næste gang.
    Kan godt forstå politiet måske er lidt sure når de får fat i nogle som dem, men de må jo huske på at de bare er den udøvende magt...

• #6   28. dec 2009 "De skulle ikke have kørekort", "De får deres straf"... De, de... Der var altså kun EN fører af bilen

• #7   28. dec 2009 De kørte vel bare som mange af brugerne herinde praler med, og lægger videoer ind med.. altså de kørte bare for stærkt til de faktiske forhold...

• #8   28. dec 2009 det var da heldigt at der ikke var is på vandet... så havde de nok ikke sluppet så let fra turen ud over rækværket

• #9   28. dec 2009 @350hk Mitsu til salg : Nu kan man altså stadig dømmes hvis det kan bevises at man var klar over at føreren var fuld. Så de kan godt være "de". Men forstår fuldt ud hvad du mener.
    Men uanset hvad de har gjort håber jeg ikke de er kommet slemt til skade og stadig har deres førlighed.Ingen grund til at ønske ondt for andre mennesker. Hvis der er lidt fornuft tilbage i dem, så har de sikkert fået en lærestreg de aldrig glemmer.

• #10   28. dec 2009 *350hk Mitsu til salg *

De burde at have stoppet det, mener de er ligeså skyldige som føreren.

Det var da heldigt at det var et autoværn de ramte og ikke en børnehave på tur.

• #11   28. dec 2009
    Personerne i bilen har næppe råbt om til føreren at han skulle sætte farten ned og slappe af - så efter min mening er det "de" som skal have en straf......men, korrekt det er kun føreren der får klapset men jeg håber sgu at de knægte får sådan en omgang når de er kommet hjem !

Jeg ville have en del tagrender der skulle renses + sortering af snebunker til min knægt hvis han lavede den salgs idioti - for alle i den bil har vidst at der blev kørt uforsvarligt og alt for stærkt.

• #12   28. dec 2009 Allan A : Sådan....kunne ikke siges meget bedre.....min den ældste ville komme i bad standing det er sikkert

Kommentér på:
Vanvids kørsel i KBH

Annonce