{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

kontrolleres for fyrværkeri tyskland {{forumTopicSubject}}

ville lige advare folk vis de skal til grænsen inden nyt år og de har i tanken om at tag skødts med hjem LAD VÆR!!! i kan lige så godt opgive det sad og så tv2news de føste 20 mensker er stoppet der nede som er gået i fælden bare lige et lille opfordring... God nyt år alle sammen.. http://www.dr.dk/Regioner/Syd/Nyheder/Graensen/2009/12/22/063348.htm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kontrolleres for fyrværkeri tyskland
  • #2   29. dec 2009 Bare gem det godt. Ind bagved dørsiderne med det, der kan ligge mange kanonslag..

• #3   29. dec 2009 Ups.. Jeg har da været dernede i eftermiddags, og fik da lidt krudt med hjem.. Så nu ingen, hverken grønne eller blå mænd..

• #4   29. dec 2009 Jeg var ovre i dag og det var ikke noget politi ved kruså grænse..

• #5   29. dec 2009 lidt krudt er ikke farligt, det er de dumme folk der bruger det.. hvis man bruger det med omtanke så fungere det fint, samt sikkerheden fejler ikke noget hvis man ikke har hovedet under armen.. men det er desværre oftest de "mindre begavede" mennesker der har tendens til knaldfyrværkeri..

Godt nytår!

• #6   30. dec 2009 altså jeg ville sige det kun er godt hvis man lovligør det fyrværkeri de har i tyskland.. Det er lige så godkendt som det danske, sikkerhedsmessig.. Jeg er fx født i tyskland, og opvokset med de "kanonslag" siden jeg var ung smiley Så man vender sig til det, som mange andre ting. De kan ikke ødelægge noget, men dog give forbrandinger.
    Hvis det de har i tyskland ville blive lovlig gjort i dk, ville folk nok heller ikke smugle de store kanonslag fra andre lande ind i landet.

Kommentér på:
kontrolleres for fyrværkeri tyskland

Annonce