{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Seat Altea vs Hyundai i30 {{forumTopicSubject}}

hej skal ud og ha ny bil...

Bil nr 1. er
Seat altea 1.6 Reference bil er ny..230.800
Bil nr 2 er
Hyundai i30 1.6 Crdi Classic cw 5 dørs.
er fra 1-8-08 km 1000. pris 199.800

har være ud og prøve at køre i Hyundai i30 1.6 Crdi Classic cw i dag synes det er en meget pæn og dejlig bil at køre i..

har ikke prøve at køre i en seat i nu..

ps det skal være plads til barnvogen...

hvad synes i...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seat Altea vs Hyundai i30
  • #1   30. dec 2009 min mor købte en altea og den har jeg ligget og kørt i.. må sige at jeg sys at altea er den fedeste bil at køre i:) men det jo nok en smags sag.. jeg er ihvertfald ik i tvivl om at min næste bil blir en altea:) sys varmt den kan anbefales.. om så barnevognen kan være der ved jeg ik.. så ska den nok stå på højkant.. men sys ellers der er rimlig go plads i bagagerummet:) men prøv en altea først;) held og lykke. og køber du en så er jeg pisse misundelig:D

• #2   30. dec 2009 Nu skriver du ik noget om kørselsbehov jo.

Generelt er en diesel dyere i vedligehold (og så kommer der jo muligvis den strafafgift når man ikke har partikkelfilter).

Jeg ville ikke været et sekund i tvivl. Altea er noget bedre komfort, samlekvalitet er også bedre, og så ligner den ikke så meget plastik inde i som hyundai gør.

• #3   30. dec 2009 Jeg var virkelig glad for min Altea 1,6. Men den er absolut ikke skabt til motorvej

• #4   30. dec 2009 kom ca til at køre 20.000- 30.000 km pr år.

diesel køre ca 18-20 km pr/l

seat køre ca 12-15 km pr/l

• #5   30. dec 2009 Alteaen med en 1.6 er ikke stærkt nok, den bliver du træt af i længden.
    tag den I30, også fordi du ikke kan have en Odder vogn bag i Alteaen...

held og lykke....

• #6   30. dec 2009 seat så ved du hvad du få for pengene, kia fin bil flot design, men tror sku stadig de koster spidsen i dele & service, og tror ikke de er blevet speciel bedre i kvallitet og levetid

• #7   30. dec 2009 Altea er ihvertfald top komfort og køreglæde, vil også mene 1.6 er for lille, har selv 1.9 og det er helt fint.

Kommentér på:
Seat Altea vs Hyundai i30

Annonce