{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.065 visninger | Oprettet:

Utilfreds med maler!! hjælp. {{forumTopicSubject}}

For ca 2 måneder siden, var der en der kørte ind i min bil.
Så hjelmen fik en lille bule og kofanger fik en ridse. begge dele blev omlakeret uden problemer. det blev meldt til forsikringen. Men er efterhånden blevet meget mørkere end den orginale lak. og har lige fået malet alt plastic på bilen ca på samme tidspunkt. af en der gjorde det sort. men hans maling passer til den orginale lak. kan man køre ud til opel og klage over det der er blevet lavet.

Mvh Jacob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utilfreds med maler!! hjælp.
  • #1   3. jan 2010 hvorfor skulle du ikke kunne det? kør ud og tag en snak med dem.

  • #2   3. jan 2010 Ja, du kan sagtens klage over det, hvis det ikke er gjort under bordet.

  • #3   3. jan 2010 Det kan du helt sikkert. Havde en lignende oplevelse med min gamle Peugeot 405, en dame bakker ind i min dør, døren skal skiftes og den nye males, efter ca 3 uger skifter døren farve fra rød til nærmest orange...Først mente Peugeot godt nok at det da kunne være ligemeget med sådan en gammel bil, men efter lidt snak med meget STORE bogstaver malede de den om.

    Held og lykke med det!


  • #4   3. jan 2010 Sølvfarve er svær. Man ser ofte sølvfarvede biler hvor det er tydeligt at der er blevet malet en dør eller et andet felt. Men en dygtig maler burde kunne ramme farven, selvom den gamle farve er lidt falmet.

  • #5   3. jan 2010 Det er ikke gjort under bordet. men alt det andet jeg fik lavet sort var bare i orden. hehe jamen så vej jeg jo hvad jeg skal til fyraften i morgen. tak for svarene.

  • #6   3. jan 2010 lille ven da smiley godt nytår kør ud og spark ham i nosseren

  • #7   3. jan 2010 en rigtig dygtig maler kan remme farven, men det er nogen gange svært især med sølv,,

    så de fleste maler døren eller skærmen med ved siden af for og dusse farverne sammen, så det ikke kan ses,,

    men jo du skal bare klage over det,,
    har en kami der har fået hans bil malet om 3 gange ved samme maler så der 3 gang da det ikke var iorden brugt vi min maler og vupti flotter en ny,,


  • #8   3. jan 2010 du kan eventuelt kræve et syn og skøn på bilen, nogle af kritirerne er bla malerarbejdet skal vurderes fra 1 meter afstand osv, men der kan man os se en farveforskel fra og så får du medhold og de bliver tvunget til at male den om. kræv et syn og skøn så maler de den om lige med det samme det frygter de lidt ligesom butikker med forbrugerstyrelsen:-)

    hvis det har været en besværlig farve plejer man at sprøjte ud på tilstødende dele så der ingen farve forskel bliver, hmmm undre mig lidt over de ikke har gjort dette i første pmgang.

    håber du kunne bruge dette...


  • #9   3. jan 2010 autolaker 1

    Det kan jeg helt sikkert. tak for det. smiley

    Hvis i går ind i mit fotoalbum kan man nemt se forskellen på billed 1.
    er sq lidt træt af det.


Kommentér på:
Utilfreds med maler!! hjælp.

Annonce