{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.693 visninger | Oprettet:

Smadret topstykke efter planslibning.. {{forumTopicSubject}}

Mjello. Efter min mors golf tog en toppakning skulle toppen jo planslibes og trykprøves. Vi smider den ind til det eneste firma her i byen der kan gøre det. han ringer til min sted far og fortæller, at der er gået noget galt under planslibningen (fræseren er gået for dybt og har ødelagt toppen, en fejl som er forgået ved firmaet) Men han vil finde en ny ved huggeren til os som han så vil planslibe og trykprøve, plus slibe ventiler skifte parplyer osv som der nu var gjort ved det andet han fik ind. Da min sted far så vil hente dette topstykke regner han med at han kun skal betale for det han i første omgang har bedt om. Næ nej han fik en regning på ny top, planslibing og tryk prøvning. Han siger så han har tryk prøvet det topstykke som blev indleveret i første omgang og det var utæt derfor vil han intet betale.. Den gamle ser rødt og går. nu står han med et nyt topstykke og ikk rigtigt noget sted og få det slebet.. Syntes i det er en fari behandling og få? Det skal siges at det ikk er første gang firmaet leger med folk på den ene eller anden måde., det som om de godt ved at der ikk er andre steder i byen det laves..

Sig til hvis der er noget i ikke forstår:D Det var en lang smøre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smadret topstykke efter planslibning..
  • #1   4. jan 2010 tjaa jeg var nok også tændt af!
    efter min mening hører det ind under svindel?

• #2   4. jan 2010 Send toppen udenbys? Der må være en der kan i nabobyen..

• #3   4. jan 2010 jeg havde fandme smidt toppen i hovedet på den person og forklaret ham at det kunne han stikke op et vis sted! og kræve at DE betaler en anden top samt de ting som var lavet!

hvis der ikke er andre steder i den by så find da et sted i en anden by, jeg skal køre mindst 50 km for at få lavet en top, men køre gladeligt de over 250 km til sønderborg hvor en af mine venner kan gøre det for mig eller hans cylender mand kan gøre det! hvorfor, fordi jeg stoler på de to!

• #4   4. jan 2010 TTH
    Det må da være det eneste sted i verden de begynder at planslibe på et topstykke der er konstateret utæt ???

Næ du,han prøver bare at redde sin egen røv og få andre til at betale for hans fejl=seriøs firma.

• #5   4. jan 2010 Allan: Vi fatter heller ikk rækkefølgen;)

Den gamle er så sur at han går og leder en en fræser så han kan gøre det selv! Selvfølgelig kan vi køre udenbys og få det gjort men det kan da ikk passe vi skal helt til herning for at få planslebet et topstykke. det 4 ture vi skal køre for et top stykke..

• #6   4. jan 2010 det kan åbenbart godt passe at i skal til herning for at få den slebet..

forstår heller ikke at i bruger det firma til at starte med når i ved at de har forsøgt at snyde andre i by'en....

• #7   4. jan 2010 Kennet: For at slippe for turen til herning. Og fordi vi personligt ikk har haft problemer med ham før hen..

• #8   4. jan 2010 ja, det er mærkeligt, hvis de begynder at slibe efter det er trykprøvet, hvis det var def. så er der jo ingen ide med det..... mærkeligt han ik har ringet og sagt det var utæt, inden de begyndte at fræse i det.... det lugter.... fair nok, han sørger for en ny top... super... meen... at ta penge for noget han har ødelagt, er langt ude.... men find en anden.... jeg køre 320km hver gang min bil skal på værksted... pga. det er folk der ved hvad de laver+ de har go service... det er det værd, hvis man kan finde sådan et firma.... selvom der er langt imellen nu til dags

• #9   4. jan 2010 TTH
    Jeg personligt havde gået i hovedet af manden og sagt,enten får du det her bragt i orden eller også bruger jeg al min fritid det næste lange stykke tid på at svine dig og dit firma til alle de steder jeg kan.

Det er lodret svindel og humbug og er kun fordi han ikke selv vil tage skraldet på det lort han har lavet.

• #10   4. jan 2010 hmm hva med midtjysk cylinderservice i viborg?
    nu nævner du ikke hvilke firma det er men det er da et bud?

• #11   4. jan 2010 David:Folk fra holstebro der er i faget ved godt hvem det er og jeg må ikk hænge folk ud:)

Midtjysk i viborg er skide gode men de er længer væk..

• #12   4. jan 2010 Det skulle vel aldrig være nede ved JB?

• #13   4. jan 2010 Nææ Lasse du slynger da også rundt med bogstaver her ud på aftenen;) Det er det nemlig.. Hvis du kender et sted vi kan få det gjort her omkring så sig lige til.. vi mangler MEGET. Golfen har stået stille i 2 uger nu pga det.

• #14   4. jan 2010 Det undrer mig at de opkræver jer for det andet topstykke?

Hvilken motor er der i Golfen?

• Carsten L
    Carsten L Tilmeldt:
    feb 2017

Svar: 1
    #15   20. feb 2017 Sefølig må du godt nævne det firma der tager røven han skulle have nævnt de ting før han gik igangværende. Kontakt forbruger styrlsen

Kommentér på:
Smadret topstykke efter planslibning..

Annonce