{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.811 visninger | Oprettet:

Optøning af frosne ruder {{forumTopicSubject}}

Hej. Vil bare lige dele min kammy's oplevelse med jer.
Forruden var frossen og iset til, så han tager lidt lunkent vand fra hanen, og hælder ud over bilen. Der har han gjort masser af gange, og det virker som bekendt fint. Problemet er så at ruden frostsprænger, i det vandet rammer ruden. Så pas lidt på med det smiley

Lige før jul, var jeg så selv uheldig. Starter bilen 15 min. før, så den lige kan stå og tø op. Jeg tænder selvfølgelig el-bagruden. 5 min. senere sprang den i atomer. Jeg ringer så til dansk bilglas, fortæller dem historien, hvor efter de så fortæller, at det dummeste man kan gøre ved en frossen bil, er at tænde el-bagruden. Ca 60% chance for at den springer. Den er kun lavet til at fjerne dug med!!!

Chokket kommer så, da jeg spørger hvad det koster at få monteret en ny... 5500.- og det er i en gammel opel vectra fra '93

Så jeg fandt en donor bil, for 800 kr. Skiftede selv ruden, og kørte så bilen ud til den lokale ophugger og fik 1500.- for den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optøning af frosne ruder
Kommentér på:
Optøning af frosne ruder

Annonce