{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Skift af forhjulsleje, Almera N15 {{forumTopicSubject}}

Hey

jeg står i det problem at min almera sku ha skiftet trækakslen, det ordnede jeg selv, men da jeg spændte møtrikken på trækakslen spændte jeg ikke med moment (ja dumme mig) og nu er mit forhjulsleje røget.
jeg har så købt et nyt hjulleje og håbede på min "Hygge" mekanoker ku ordne det, men men men.. han har 3 ugers ventetid, og det er sku for dyrt at smide det på et rigtigt værksted..

mit spørgsmål er så..
kan jeg selv ordne det? (jeg har ingen problemer med at lave bil og kan lave det meste)
er det ligetil? eller skal der bruges special værktøj og presse osv?

skal jeg bare gå igan på p-pladsen? eller skal jeg finde en til at gøre det? selvom det nok er fuldstændigt umuligt at finde en der er rimelig med priserne og har tid.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af forhjulsleje, Almera N15
  • #1   8. jan 2010 kender ikke lige nissan men på de fleste biler skal du bruge en presse og en lille vinkel sliber til at skære leje skålen af, hvis det går fra hinanden.

• #2   8. jan 2010 ja tænkte det nok... og det er noget rigtigt skidt... for kan ikke undvære min bil.. og kan sku ik finde nogen der kan ordne det..

• #3   8. jan 2010 hehe det er ikke noget specielt svært hvis du er god til at skrue.

hvis du mener du selv kan gøre det kan du jo køre på gør det selv værksted?

• #4   8. jan 2010 ja... men kan ikke huske om de har presse på gør det selv.. og hvis jeg i sidste ende ender med at bruge for mange timer derinde, så ku jeg jo lige så godt finde en der ville gøre det for mig.. hvis nu det havde været et konisk leje, så havde det ikke været et problem.. det har jeg gjort før på min gamle transit.. men det er jo et alm cylindrisk leje.. så havde på fornemmelsen at det skulle presses i.. og det har jeg ikke prøvet før.. og vil være lidt surt at ødelægge et leje til 800 kr, og så stå med en bil på GDS som ikke kan køre..

Kommentér på:
Skift af forhjulsleje, Almera N15

Annonce