{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Ferie med Baby?????? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg... Sidder og kigger på sommerferie, og vil meget gerne på kørselv ferie til italien.... Til sommer skulle vi gerne ha et lille nyt familiemedlem på ca 3-4 mdr. og da det er den første, er jeg ikke klar over om det er forsvarligt at kører så langt med et lille barn.... Har ikke klima i bilen!!!!!!!!!! Nogen der har erfaring med det?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie med Baby??????
  • #1   9. jan 2010 Ja. Ellers dør baby.

• #2   9. jan 2010 kør om natten imens baby sover

• #3   9. jan 2010 Jeg ville nok vente et år med sådan en køretur til et lille barn.. Har selv en lille nevø, dog på 2 år nu, men da han var et halvt år, stod vi i ca samme situation, men mente ikke at det var helt forsvarligt, de reagerer jo lidt anderledes på sol og varme, end vi andre hærdede gør.. Men sidste sommmer var han på ferie syd på, og der var sgu ingen problemer.. Ellers tag flyveren derned med den lille stakkel? Så slipper han/hun for den lange tur

• #4   9. jan 2010 Dalle???????????????

• #5   9. jan 2010 Der kan jo selvfølgelig godt blive lidt varmt i bilen, det er klart. Men umiddelbart burde det da ikke være noget problem. Men jeg ville umiddelbart ikke gide at køre så langt med en baby, tænker mere på hvis den lille bliver utidig og ked af det på turen o.s.v..
    Men jeg ville helt klart tage på ferie hvis jeg var jer, ville nok bare vælge charter istedet. Det er nemlig nemt at have en baby med, den sover jo det meste af tiden alligevel. Hvorimod, året efter, har i en lille der render rundt og som man hele tiden skal holde øje med, i forhold til poolen og hvad ved jeg. Så det er ikke meget ferie for forældrene når de er 1-3 år..

Venlig hilsen, en far til 4 smiley

• #6   9. jan 2010 Det er fra tak for i aften : ) .. Et comedy show, bare en lam joke.

• #7   9. jan 2010 Det var selvfølgelig også en mulighed med charter.... Er bare ikke så tosset med at flyve, men kan jo altid tage en sovepille under turen i flyet.... Har også hørt fra nogen at barnet ikke må side i autostolen i så mange timer da ryggen ikke er så stærk???

• #8   9. jan 2010 Har selv to små piger, jeg ville IKKE gøre det,,, bare rolig der kommer tid nok til at ta på ferie med barnet,, bil ferie med fyldte bler, barne skrål, sutteflasker, børne sygedomme, osv. er IKKE en go ferie

• #9   9. jan 2010 Dalle, du kom mig i forkøbet... Jeg var færdig af grin..

Til Karsten, det siger lidt sig selv.. Kør til varmt sted ( om sommeren ) i en bil uden klima.. Med en baby.. Den har ikke just et termostat der melder hvornår der er for varmt smiley

• #10   9. jan 2010 Det er rigtigt at de ikke har så godt af at sidde længe når de er små, de er jo noget bløde i ryggen.
    Hvis du ikke kan lide at flyve, må du sgu lige sramme lidt op..

• #11   9. jan 2010 karsten L kendte engang en der tog et barn med på samme alder et smut fra hobro til kbh. endte med at ungen fik stress. så italien er måske lige langt nok for så bette et barn. har en dreng på 1,5 år han kan sgu være belastende nok på en tur på ca. 80 km.
    arbejdede sammen med en der tog sådan en køretur til italien med et barn på ca. 1 år, det gik fint og de kørte om natten hvor han alligevel sov.

• #12   9. jan 2010 Det var nu også planen at vi ville kører derned, så vi kørte igennem Østrig og Italien om natten, så vi ikke fik problemer med varmen... Kørte derned i 08 i dagtimerne, og det gør men kun 1 gang......!!!!!!

• #13   9. jan 2010 umiddelbart vil jeg kraftig fraråde det med så lille et barn, det ville sgu være synd.

• #14   9. jan 2010 Så er det vist afgjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Charterferie eller ferie i DK i år......

Tak for hjælpen......................

• michael  c
    michael c Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 122
    #15   9. jan 2010 har et vennepar,der sidste sommer tog turen til italien i bil. med deres lille søn på ca 6 mdr på det tidspunkt,og det gik da fint. men de havde godt nok også aircon i bilen. men det er jo et valg du selv må tage. holdt jul på tenerife da min datter var et år,og det var sgu et maridt.

• #16   9. jan 2010 vi kører til ungarn med en på 6 månder til sommer vi tager bare de stop der skal til og 2 overnatninger på vejen.
    det er de første 3 måneder de ikke må sidde for lang tid i autostol.
    hvis junior ikke kan lide og kører i bil så er det ikke min unge så på den måde finder vi også ud at tilhørs forholdet på den lille mand..

• #17   9. jan 2010 Michael C :::: Hvad var problemet på ferien... Var det for varmt for den lille???????

• #18   9. jan 2010 Det blver ikke for varmt i bilen..

Men barnet må ikke bade i vand der er under 37 grader varmt så der er hele tiden en der skal sidde med barnet (self ikke når barnet sover)

Barnet skal os helst holdes udenfor direkte sollys.

• #19   9. jan 2010 Vent min. 1 år.

• #20   9. jan 2010 Der mange råd.. Hvis du meget i tvivl spørg din læge hvad de ville anbefale... Men jeg ville personligt selv vente...

• #21   9. jan 2010 Er også kommet frem til at vi venter...... Så vigtig er ferie i udlandet jo heller ikke...... Men ved jo ikke så meget om de kære små, da det er min første guldklump......

• #22   9. jan 2010 det alt for langt i en kørestol, du ødelægger barnets ryg af det

• #23   9. jan 2010 ps. tillykke med barnet smiley

• michael  c
    michael c Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 122
    #24   9. jan 2010 hun var/er bare en lille rødhåret skrigballon,der kun ville som hun selv ville. så havde problemer med at få væske nok i hende. så hældte det bare over hende en gang i mellem så hun blev kølet lidt på den måde.

• #25   9. jan 2010 Med et barn på 3-4 mdr. ,udenfor landet og med bil, kan man ikke nyde så meget af ferien alligevel (af flere grunde ), personligt ville jeg hellere holde ferie her i landet, og tage til udlandet når barnet er over 1 år.

Kommentér på:
Ferie med Baby??????

Annonce