{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Skade på bil.... {{forumTopicSubject}}

hej her igår fandt jeg ud af at der er en som er bakket op i min bil eller et eller andet for der er ivertfald kommet buler... men her er mit spørgsmål... jeg har ikke kasko på og min selvrisiko er på 11 kg... er det mig selv som skal betale skaderne eller vil forsikringsselskabet dække dette da jeg finder det ud ad det da jeg kommer ud fra en butik efter jeg har handlet og personen bare er kørt....??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skade på bil....
  • #1   10. jan 2010 du skal selv betale

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #2   10. jan 2010 Du skal selv dække, forsikringen gør intet ved ansvar.
    Havde du fået fat i personen som lavede skaden, ville hans forsikring dække.

• #3   10. jan 2010 Du skal selv betale nu hvor han er kørt.

Og hvis det var kasko du havede så skulle du have betalt 11 kilo også havede de betalt alt over det.

• #4   10. jan 2010 Ja det for egen regning... Men hvis du ikke har kasko er din selvrisko for din ansvarsforsikring som du skal betale hvis du laver skade på andre. Uden kasko dækker du selv alle skader på din egen bil...

• #5   10. jan 2010 Shit.. 11000 kr i selvrisiko på en ansvarsforsikring.. så har du ik haft bil længe vel?

min selvrisiko er på 5000 kr og det er en fuld kaskoforsikring med glas/tyveri/brand og anlæg extraforsikret

• #6   10. jan 2010 okay det lyder nedern for mig jo... så køre jeg bare rundt med ødelagt bagskærm og bulede bagklap... lidt endnu... smiley

og nej har ikke haft bil så længe... det værste er at jeg skal give 13 kg i ansvar kun for min opel 1,6i gl med 75 hk. og har ringet rundt alle andre steder og prisen var den samme... selv hos alka hvis jeg havde taget respekt for fart kursus... syntes jeg virker lidt mærkeligt

• #7   10. jan 2010 Lyder meget underlig du skal give så meget ved alka hvis du har respekt for fart. Som 18 årig der fik jeg min gamle 106 GTI forsikret ved alka med respekt for fart til 14.000kr med fuldkasko og selvrisiko på 1.000kr

• #8   10. jan 2010 okay... og ja syntes jeg også selv... men har ikke taget det endnu... men hørte dem bare ad hvad det ville hjælpe... og det gjorde åbenbart ingen forskel

• #9   10. jan 2010 Så er det en inkompetent person du har snakket med. Det hjælper nemlig rigtig meget. De fjerner det tillæg som alle forsikringsselvskaber ligger på når man er ung, med andre ord de giver dig fra start 2 års skadefri kørsel (ellers er det 3 år, kan jeg ik lige huske)

Jeg ringede for sjov rundt til andre forsikringsselskaber dengang, der skulle jeg give 30.000+ hvis jeg ville have samme forsikring som jeg endte emd at give 14.000kr for ved alka

• #10   10. jan 2010 okay.... så jeg betaler simpelthen for meget fordi jeg har snakket med en "blank blondie" fedt nok...

Kommentér på:
Skade på bil....

Annonce