{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

volvo 240 b23 problem {{forumTopicSubject}}

Der har længe været en lambda lampe der lyste. Derfor skiftede vi lambda sonden. Men det hjalp ikke lampen lyser endnu.

Derfor tænkte jeg at det muligvis var noget elektrisk. Og rensede derfor stelkabelskoen der sidder på karosseriet og tog derfor batteriet af.

Jeg sætter det hele sammen igen, men nu går den MEGET ujævnt i tomgang og kan næsten ikke holde sig selv i gang. Har taget stelkablet af flere gange for at se om det var en løs forbindelse.

Nogle idéer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  volvo 240 b23 problem
  • #1   11. jan 2010 alder?
    du kan udlæse fejlkoder på de nyere, b230'er motore, er du sikker på det er en 23'er ?

havde et lignende problem, periodisk, skiftede tændkabler, og så har der ikke været noget siden.

• #2   11. jan 2010 det er en 92'er
    Er ikke 100% sikker. Men den ligner.

Okay, ja det passer meget godt med at det er periodisk. Så tændkabler kunne være løsningen.

Det er bare underligt at den gik fint før jeg pillede batteriet af.

• #3   11. jan 2010 Ja, det er da underligt.

hvis det er en 92'er er det en 230'er, og du kan udlæse fejlkoder.
    du skal tage "skjoldet" til motorstikket i motorrummet af, og så sidder der en lille lus (en ledning) som du skal sætte i mellem to poler, det står i bunden af dækslet hvilke, og så trykke på den knappe der er der i 3 sek, eller sådan noget. søg på google for mere præcis beskrivelse, ka ikk lige huske det.

• #4   11. jan 2010 super(:
    Det må jeg prøve. Tak for hjælpen

Kommentér på:
volvo 240 b23 problem

Annonce