{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Revnet forrude, billigst hvor?
  • #1   12. jan 2010 Det er ikke ruden der er så pokkers dyr, der er mere monteringen der koster....

• #2   12. jan 2010 Hvad vil i skyde på at ruden koster? det er med varme og en "skygge" i toppen

• #3   12. jan 2010 999 kr ved tsvansen....+ limsæt

• #4   12. jan 2010 Men vil nok helst have en original?

• #5   12. jan 2010 så må du ud til Toyota og købe en, der ved jeg ikke lige hvad de vil ha for den.....

• #6   12. jan 2010 ca 4 af de store imcl montering.

• #7   12. jan 2010 Fik engang en pris på 3200 inkl. montereing ved dansk autoglas...

Så vil tro Allans bud er lige på kornet...ca 4k

• #8   12. jan 2010 Nu skal man tænke over når man købe en rude.. At det er plikerton som producere de fleste ruder som sælges i europa.. Så om du køber en original eller uoriginal er sku et fedt.. Og at det koster så meget at få skiftet en rude er da helt sindsygt.. Har aldrig givet mere end 1000-1200 kr incl lim og liste for alle de ruder jeg har skiftet..

• #10   12. jan 2010 Per .

Jeg kan så fortælle dig at der hvor jeg køber mine ruder, fortæller de at ud fra liste prisen på en rude kan de som regel yde minimum 60 % rabet..

Hvis man så kigger på dit pris forslag og trækker en arbejds time fra på 500 kr.. Og med 60 % rabat ja så ender man med samme pris som jeg siger.. Ruden vil selvfølgelig være lidt dyre jo mere grej der er i den..

• Jakob N .
    Jakob N . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 448
    #11   12. jan 2010 det lyder som billige ruder. hos thansen koster en rude til æ mazda Kr. 2.799,00. fy for den!

• #12   12. jan 2010 Betal for helvede hva det koster.. Og få den skiftet på et autoriseret glasværksted, det er sur røv at få det så billigt så muligt, men tilgengæld risikerer du at ruden hverken er vind eller vandtæt.. Det er ikk det fedeste..

• #13   12. jan 2010 Gøgler_gert

Det er en rude uden varme du har fundet prisen på der, en med varme ligge på knap 3000,-kr...

Men han skal køre ti autoglas eller lign, og originalt er der ikke noget der hedder, for det kan han ikke betale sig fra....
    Ruder kommer som regel fra de samme leverandører som der er en der skriver, og når ruden koster så meget, så tror jeg det er billigere at køre til en glasmand, og der får man også mere erfaringe som n ok er mere originalt end ved en toyota forhandler, da glasmanden nok har skiftet en del flere ruder en dem der hedder "original"..... ;-))

• #14   12. jan 2010 Det er Pilkington der leverer alle ruderne til de forskellige.. Oss der vi selv bestiller, på arbejdet..

Og de autoriserede værksteder sender oss i mange tilfælde bilen til en glasmand alligevel, bortset fra at du så bar skal betale mere..

• #15   12. jan 2010 Allan K

Men priserne er alligevel sky høje.. Kunne aldrig drømme om at betale så meget for at få sat en rude i..

Og hvis bare man gør forarbejdet ordenligt med primer, aktivator og godt med lim.. Jeg har aldrig selv haft en rude der har været utæt, men har skiftet et par stykker fordi folk ikke havde bruge primer på bilen.. Dumt at spare på noget så billigt når i den sidste ende giver dobbelt arbejde og udgifter..

• #16   12. jan 2010 Det er rigtigt nok.. Men vi har da før lavet en del ruder om, fordi folk vil have det så billigt som muligt, og derfor bar kører ned til den lokale auto kiosk.. Det er ikk så smart..

• Morten R
    Morten R Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #18   12. jan 2010 Hvis ruden tit revner kan i forsikre jeres bil med 0,- i selvrisiko ved skade på glas, lygter og spejle. Det koster oveni kasko 630,- Smid mig en mail hvis i ønsker tilbud. Vi er rigtig gode på bilforsikring. Du skal bare være over 25. og helst ha 3 års skadefri.

mra@idlforsikring.dk

God jagt..

• #19   12. jan 2010 Per .

Jamen det kan sagtens være den koster det.. Men kan jo kun svare for de ruder jeg selv har købt og sat i..

• #20   12. jan 2010 T. Hansen sælger Pilkington ruder, hvis i skulle være i tvivl.

Kommentér på:
Revnet forrude, billigst hvor?

Annonce