{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Vedr. DE Linser {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg skal have nye pære i mine angel eyes lygter som har DE Linser, 2 styks i hver lygte hus. Men er der nogen forskel på "alm." lygter som ikke har DE Linser og på dem som har DE Linser, vedr. belysning på vejen?

Hvis ja, hvilken type pære ville så være bedst til DE Linser?

På forhånd tak

Mvh. Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. DE Linser
  • #1   14. jan 2010 uden at kunne sige det med sikkerhed.. så har jeg hørt at de linser faktisk kan give dårligere lys med alm halogen pærer.. men at de til gændgæld er bedre til ikke at blive, (mine forældres 407 har de linser, og den har en SNORLIGE streg hvor den lyser, og så knækker den op i højre side ) hvorimod mine almindelige lygter nærmest laver en stor rund lyskegle, men i DE linser er xenon det bedste smiley bare tag 4300K så er de stadig lidt gule i farven

• #2   14. jan 2010 Til alm. parabollygter er glødepærer bedst.
    Til DE linser er Xenon bedst.

• #3   14. jan 2010 Det er forskellige pære til en reflektor lygte og en med DE linser.

• #4   14. jan 2010 Men hvad så, hvis jeg vælger følgende pære osram nightbreaker til mine lygter?

eller skal jeg så heller vælge MTEC Super White pære, når nu jeg har DE Linser?

• #5   14. jan 2010 det er jo begge glødepærer..

• #6   14. jan 2010 Xenon i lygter der ikke er beregnet til det, lyser efter min mening af helv... til, men har osram nightbreaker i mine hella lygter med DE linser.. Og det lyser 10gange bedre end de alm. halogenpærer der sad i før...!!

• #7   14. jan 2010 Oki så det er faktisk ikke noget dårligt købe at sætte osram nightbreaker i mine lygter, sådan kan jeg forstå det. For jeg vil ikke Xenon i mine lygter, når bilen er godkendt med den type pære, og jeg gider til at afmonter og påmonter igen før og efter syn. Plus det er ikke lovet med xenon og derfor gider jeg heller ikke at få en bøde for at køre med de pære. Det er bare min mening.

Men ingen tvivl om, at det kan se herre godt ud og lyse godt op, men vil bare have at det er godkendt til bilen og dermed kan komme igennem syn med det på.

Kommentér på:
Vedr. DE Linser

Annonce