{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

BMW Installation af klapnøgle system {{forumTopicSubject}}

Hej alle herinde-

Jeg er løbet ind i et problem med installationen af klapnøgle systemet i min bmw e36 325, fra slutningen af 92.

Er der nogen af jer herinde der har prøvet at installere sådan noget i jeres biler?. Jeg har taget billeder efter jeg har taget handskerummet ud. Og jeg ved ik hvad der er hvad dernede. Kunne være rart med lidt hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW Installation af klapnøgle system
  • #1   16. jan 2010 1 - Så passer det ikke til en bmw med klap nøgle smiley
    2- Så plejer det at være billigt kina noget.
    3 - Jeg har prøvet at rodde med det, i en af mine venners. Men du skal være virkelig god til at finde de 4-5 forskellige ledninger som der skal til de forskellige signaler.
    Men husk at bmw kører med minus styring. - på ZKV modulet.

Jeg ville anbefale du fik en prof til det, at lave det så det virker ordenligt

• #2   17. jan 2010 tak for svaret Ralle.

Kender du en prof der laver sådan noget. Og det skal selvfølgelig være med det kit jeg har købt fra nettet. Og så må det selvfølgelig gerne være på sjælland. Det er købt fra det der Net Import.

• #3   17. jan 2010 er der virkelig ikke andre der kan hjælpe lidt her?

• #4   18. jan 2010 hvis du ved hvor de 4 ledninger ( mener det er 4 ) der går til centrallåsen, så kan det være jeg kan få min kammerart til at lave et diagram over hvad der skal forbindes, det gjorde han i min, og det virker perfekt...

• #5   26. jan 2010 Hej jeg har lige monteret klapnøgle alarm på min e36. Du kan montere centrallåse ledningere over ved føresiden. Men hvis du smider en mail adr så skal jeg skrive en manual til dig

Kommentér på:
BMW Installation af klapnøgle system

Annonce