Golf 3 problemer 1.8 fra 92.. ? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Har et par problemer med min Golf 3 1.8 fra 1992, som jeg lige har købt.
Spørgmålene kommer i talorden, så når i svarer, skriv gerne tallet det er til
1.
Igår hvor jeg købte og der sidder den drejeknap til lyset på venstre side af rattet, der gik lyset ud i, og så kom det igen.. og så gik det ud, og så gik der lidt, så kom det igen. Hvad kan det være? Relæ?
2.
Og det samme med blinklyset.. blinkede til en af siderne og der skete ikke noget, og så 5 min senere, så virkede de igen. Nogen ide?
3.
Min visker foran virker, men der kommer intet ud af dyserne. Kan ikke høre noget ud fra motorrummet, og har kigget på sikring, som ser fin ud. Der er sprinklerviske på. Nogen ide til det?
4.
Min bagvisker virker slet ikke og heller ikke sprinklervæske funktionen?
5.
Min motor lyder lidt som en flyvemaskine, når jeg kommer op i fart. Jeg syntes ikke det lyder til at være motoren. Men ved jeg ikke helt hundrede. Den siger bare, brruuummm, brum, brummmme, brum.. ligesom et mindre propelfly, som flyver KBH - Aalborg en gang i mellem. Det lyder lidt sjovt, men bilen kører fint. Nogen der har en anelse om det?
På forhånd tak
dec 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 9 Emner: 6 Svar: 215
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 6.652
3. prøv at blæs dine slanger og dysserne igennem, eller skift dine dysser, de koster ikke det vilde.
4. få en til at checke om der kommer lyd fra din bagvisker motor når du tænder den, eller prøv at mål om der kommer strøm der ud til.
5. har jeg ikke nogen ide om.
men ved de fleste prøv at mål strømmen se om du kan komme frem til, hvor der evt. er lås forbindelse, hvis det ikke bare er fugt i disse kolde tider..
dec 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 82 Svar: 614
3. sprinker motoren.?
4. motor sidder fast.?
5. lyder lidt mærkelig. ingen huller i udstødning.?
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 165 Svar: 3.410
okt 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 113 Svar: 351
3. Har også på fornemmelsen det er sprinklermotoren der er gået, men det kunne jo også være noget andet. Sprinklermotor koster 70 kr, så det går jo lige
4. Jeg tror den er gået til, men den siger ikke noget når jeg trykker på knappen, men må hellere undersøge.. ellers skal der vel ny sprinklermotor på ?
5. Jo, jeg tror også der er hul i udstødningen eller lign, da den larmer lidt mere når jeg kommer over 50 km/t.. lyder som det, men jeg ved ikke om den har noget at gøre med motoren. Ligeså snart jeg slipper speederen, så siger den ikke nogen andet end som den gør almindeligt..
Golf 3 problemer 1.8 fra 92.. ?