{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Golf 3 problemer 1.8 fra 92.. ? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har et par problemer med min Golf 3 1.8 fra 1992, som jeg lige har købt.
Spørgmålene kommer i talorden, så når i svarer, skriv gerne tallet det er til smiley

1.
Igår hvor jeg købte og der sidder den drejeknap til lyset på venstre side af rattet, der gik lyset ud i, og så kom det igen.. og så gik det ud, og så gik der lidt, så kom det igen. Hvad kan det være? Relæ?

2.
Og det samme med blinklyset.. blinkede til en af siderne og der skete ikke noget, og så 5 min senere, så virkede de igen. Nogen ide?

3.
Min visker foran virker, men der kommer intet ud af dyserne. Kan ikke høre noget ud fra motorrummet, og har kigget på sikring, som ser fin ud. Der er sprinklerviske på. Nogen ide til det?

4.
Min bagvisker virker slet ikke og heller ikke sprinklervæske funktionen?

5.
Min motor lyder lidt som en flyvemaskine, når jeg kommer op i fart. Jeg syntes ikke det lyder til at være motoren. Men ved jeg ikke helt hundrede. Den siger bare, brruuummm, brum, brummmme, brum.. ligesom et mindre propelfly, som flyver KBH - Aalborg en gang i mellem. Det lyder lidt sjovt, men bilen kører fint. Nogen der har en anelse om det?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3 problemer 1.8 fra 92.. ?
  • #1   17. jan 2010 Kør på værksted!.

• #2   17. jan 2010 1 - 2 kunne lyde som fugt eller løs forbindelse i sikringsboksen, check det evt.

3. prøv at blæs dine slanger og dysserne igennem, eller skift dine dysser, de koster ikke det vilde.

4. få en til at checke om der kommer lyd fra din bagvisker motor når du tænder den, eller prøv at mål om der kommer strøm der ud til.

5. har jeg ikke nogen ide om.

men ved de fleste prøv at mål strømmen se om du kan komme frem til, hvor der evt. er lås forbindelse, hvis det ikke bare er fugt i disse kolde tider..

• #3   17. jan 2010 1. og 2. dårlig forbindelse.
    3. sprinker motoren.?
    4. motor sidder fast.?
    5. lyder lidt mærkelig. ingen huller i udstødning.?

• #4   17. jan 2010 prøv at checke om du har nogle problemer med generatoren ikke lader ordentligt, så når du sætter forbrug på går det ned? siger ikke det er det, men prør at checke det for en sikkerheds skyld.

• #5   17. jan 2010 1 + 2.Tænker nok det er noget dårlig forbindelse, for lyset i instrumentbordet går også ud, og så kommer det tilbage igen et par dage senere.

3. Har også på fornemmelsen det er sprinklermotoren der er gået, men det kunne jo også være noget andet. Sprinklermotor koster 70 kr, så det går jo lige smiley

4. Jeg tror den er gået til, men den siger ikke noget når jeg trykker på knappen, men må hellere undersøge.. ellers skal der vel ny sprinklermotor på ?

5. Jo, jeg tror også der er hul i udstødningen eller lign, da den larmer lidt mere når jeg kommer over 50 km/t.. lyder som det, men jeg ved ikke om den har noget at gøre med motoren. Ligeså snart jeg slipper speederen, så siger den ikke nogen andet end som den gør almindeligt..

Kommentér på:
Golf 3 problemer 1.8 fra 92.. ?

Annonce