{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøveplader spørgsmål
  • #1   21. jan 2010 nej må du ikke..

• henrik s
    henrik s Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #2   21. jan 2010 jo du må godt hvis du er på vej til værksted eller feks maler. jeg endte engang med en bøde pga afmonterede lygter på vej til maler på prøveplader. bøden blev frafaldet da politimesteren måtte erkende at kørsel til og fra maler med en afmonteret bil var lovligt. dog skal der være føresæde og sele. og det skal være spændt fast. ud over det skal man række hånden ud ligsom når man køre på cykel og dvs er alle lygter afmontert skal man være 2 i bilen til tegngivning henv til højre og venstre. du må godt køre med en afmonteret kofanger hvis der ikke er skarpe kanter og nrplade lyset stadig fungerer og nrpladen sidder der. så det noget vrøvl at at man ikke må. jeg har arbejdet i autobranceni 20 år og har lavet alle de lovlige og ulovlige ting du kan med en bil. jeg er blevet stoppet flere gange uden kofangere på i min kadett c rallybil. uden at de sagde noget til det også på prøveplader. det eneste du ikke må på prøveplader er at køre for hyggens skyld med gutterne bagi. du må kun køre til og fra værksted og ved prøvekørsel ved salg eller reparetion. håber det klare noget af misforståelsen mvh henrik

• #3   21. jan 2010 Henrik S

Jamen jeg siger tak for det,,

det er nemlig vedrørende salg jeg skal køre hen til vores ugentlige træf iaften, og da kommer ham som skal se på den om han vil købe den,,, er det lovligt nok så at køre uden kofanger bagpå ?

• #4   21. jan 2010 man mågerne afmontere kofanger, og køre uden,

HVIS der ikke r nogen skarper kanter, som kan være til fare for andre medtrafikanter.

jeg køre uden både for og bagkofanger på min kadett c.
    men der har helle ikke nogen skarpe kanter.

jeg var til syn uden forkofanger, da den var temlig bøjet

• #5   21. jan 2010 okay tak for svaret,,, smiley smiley

Kommentér på:
Prøveplader spørgsmål

Annonce