{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej.. lidt hjælp...
  • #1   22. sep 2005 Hvorfor bliver folk ved med at skrive de her indlæg....
    Ens profil bliver slettet hvis man gør det!!

Hvis det er et hus du vil købe, så burde 14 kr. da ikke betyde det store...

T.O.

• #2   22. sep 2005 ja, jeg kan fortælle at man får en mail omkring det hvis man gør.. gjorde det i går, fordi jeg ledte efter noget og var MEGET i tvivl om den annonce overhovedet kunne bruges.. men jeg må sige at det ikke var for smart. beklager!

• #3   22. sep 2005 Det var bare hvis der var en der havde tid til det og gad hjælpe..
    nej 14kr er ingenting men huse bliver solgt inden man når at åbne munden så det er måske allerede væk.....

• #4   22. sep 2005 En anden gang, så husk at skrive i din overskrift hvad dit indlæg handler om.....bare en venlig reminder. Hvis alle indlæg hed: hjælp, se her, læs mig osv. ville det blive komplet uoverskueligt og ved at skrive i overskriften, hvad indlægget handler om er du også sikker på at de rigtige (som ved noget om det) læser og nok også svarer.....til din benefit.
    Dermed bliver det også langt nemmere at søge i de relevante indlæg i forummet for eftertiden.

Mvh. Anders

• #5   22. sep 2005 så skynd dig at betale de 14 kroner

• #6   22. sep 2005 Bare glem de,t gider ikke høre på folks dårlige kommentarer om et spørgsmål som ikke omhandler jer!! hvis i ikke kan hjælpe...

• #7   22. sep 2005 tænk hvis huset nu skulle blive 14 kr. dyrere........ det er sku heller ikke let at være nærrig i nutidens DK:-) hehe

• #8   22. sep 2005 jeg ville gerne hjælpe min er ikke bruger så det kan jeg ikke, jeg syntes også bare i skal lade være med at skrive i indlæget hvis ikke i vil hjælpe, så får man en dårlig start på det hele og det er der jo ingen grund til, så hvis du syntes det er nederen at han skrev hjælp i overskriften, eller at han er nærig fordig han ikke vil betale 14 kr, så bare gå tilbage i forummet og lad ham passe sine egne ting, han spørger om en tjæneste og så hjælper man hvis man kan, ellers så smutter man bare igen.. og det vil jeg gøre nu.. bye..

• #9   22. sep 2005 Lige det jeg mener Thomas C....

• #10   22. sep 2005 du har tænk dig og købe hus til flere tusind men vil ikke engang ofre 14 kr smiley

Kommentér på:
Hej.. lidt hjælp...

Annonce