{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

Toyota celica Gt 2.0 {{forumTopicSubject}}

hej. overvejer at købe denne bil http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=111420 men den skal ha skiftet topparking. ved godt det er en af de større ting. jeg ved ham der havde den før har passet godt på den. hvor meget skal den koste nu hvor der skal skiftes det og kan det betale sig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota celica Gt 2.0
  • #1   23. jan 2010 du er sådan en man skal smide på losse pladsen

• #2   23. jan 2010 jeg vil godt gi 20k for den, måske 25k du kan jo finde en motor til under 5 k til dem, jeg købte motor og gearkasse, med om bytnings sæt fra auto til manuel, og det ga jeg 7k for

og det her er jo en rigtig fin bil,

• #3   23. jan 2010 takker THE BAD MAN . og Jabbadungo hvis det ikke var en stave fejl så fuck dig man.

• #4   23. jan 2010 hvorfor købe noget en ung mand har haft? tit er bilerne ikke blevet passet, fået tæsk, fusket med gaffa og spartel. ikke for at være nedgørende men man ser så tit folk der har købt en bil eks her på bg hvor de efter købet sidder og tuder og hyler og ville tæve sælger pga de først finder de alvorlige fejl bagefter så find en celica der der har tilhørt en ældre person den alders gruppe bedre tilbøjelighed til at passe bedre på deres biler

• #5   23. jan 2010
    ----Hasbro---- . fuldstændig enig, men nu kender jeg jo ham jo, eller jeg kender hans bror godt. så tror ikke den fejler andet. der er heller ikke rust på den.

• #6   23. jan 2010 hvorfor smide anden motor i...? det er sku da bare at skifte den pakning... sats på den ik har været kørt varm... pakning koster vel 500kr.... og hvis du kan skrue selv... du må ik gi mere end en 6-8000kr for sådan en der.... med def. motor.

Kommentér på:
Toyota celica Gt 2.0

Annonce