{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

J P
J P
Tilmeldt:
4. nov 2007
Følger: 1 Emner: 37 Svar: 19

Primera GT 97 {{forumTopicSubject}}

Hey, skal lige have lidt hjælp med min nissan. når jeg låser bilen med enten fj.bet eller nøgle låser alle døre undtaget bagdøren i venstre side, hvad er galt????

Jeg sprang en sikring i sikringsboksen til radioen og da jeg skiftede den virkede radioen men forstærkeren virker ikke, jeg har skiftet sikringerne på selve forstærkeren og glassikringen der sidder ved batteriet, men den virker stadig ikke. Jeg prøvede ogsåat tage + pol og køre den over på - og det gav en gnist og srang glassikringen, så der er jo strøm. er det forstærkeren der er brændt af??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Primera GT 97
  • #1   23. jan 2010 Det er desværre et almindeligt problem på P11, du skal have ny centrallås motor, på en P11 er den integreret i selve låsen. Pris omkring 1700,-

    Vedr. anlæg lyder det som om at remote + ledningen ikke virker på din radio, du kan kontrollere ved at måle på den (Oftest blå)


  • J P
    J P Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 37 Svar: 19
    #2   23. jan 2010 er det fjernbet. det er galt med altså ledningen fra forstærkeren til fjernbet.

  • #3   23. jan 2010 Ja den remote ledning fra radio til forstærker, kan være problemet

  • J P
    J P Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 37 Svar: 19
    #4   23. jan 2010 jo, jeg kan se den ledning der går mellen de 2 jacks stik den er revet over og i forstrækeren sidder den i remote, hvor skal den sættes på henne syntes jeg har prøvet at koble den sammen med nogle ledninger der sidder i radioen, med der sidder en masse den gamle ejer har klippet over

Kommentér på:
Primera GT 97

Annonce