{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.406 visninger | Oprettet:

Baseballbat {{forumTopicSubject}}

Hey derude.

Jeg blev stoppet af policen igår, og den flinke mand sagde noget som næsten fik mig til at trille ud af bilen. Det ligger nemlig sådan at jeg har en Baseball hanske og et lille alu baseballbat i bagruden, politimanden sagde så at han faktisk kunne sigte mig på våbenloven da jeg havde det til at ligge i bagruden.

Men battet er kun 70,5c, langt. Så det er altså ikke et rigtigt bat, og det er købt i Bilka. Jeg mener bare at for at det skal kaldes et våben skal battet have en vis længde, eller er det bare mig?

Så spørgsmålet er, nogen der kender reglerne? for det ser ikke så pænt ud i bagruden unden battet smiley

ps

Og politimanden mente jeg skulle smide det i bagadgerummet... ja for så slår jeg jo helt sikkert ikke på nogen med det :D?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baseballbat
  • #1   23. sep 2005 Har altid hørt at så længe du har hanske og bolde i bilen sammen med battet så er det lovligt nok, for så kan du jo i princippet være på vej ud og spille eller noget.. Men det kan da godt være at han har ret i at det skal gemmes væk i bilen.

• #2   23. sep 2005 mener at du skal skal dokumentere at du faktisk spille baseball for at du reelt må have udstyret til det i bilen..
    Fik du nakket nogen med golfkøllen?

• #3   23. sep 2005 En af mine kammier fik en bøde på 5 kilo for at have et bat med og det var også det fra Bilka til 200 kr.

• #4   23. sep 2005 er det ikke noget med at man kan komme ind og side også for og have et??

• #5   23. sep 2005 Han blev godt nok lidt gal ham manden, men det var faktisk mig der skulle blive gal, det var nr 2 bøde for at køre med tågelygter tændt smiley

Ser ud til at jeg må ligge det under puden istedet smiley for han var sq ret lige glad med at det var spændt fast

• #6   23. sep 2005 hmmm køb dog en værktøjs kasse der kan både være et koben og en stor lægtehammer osv smiley

• #7   23. sep 2005 hehe ja det er jo rigtig nok, men desvære så er det ikke til det jeg skal bruge det til smiley hvis det var til at klappe folk ned havde jeg sq købt sådan en satan på 1½m som kan klappe knoppen af en hver smiley

• #8   23. sep 2005 reglerne er således....
    hvis du kører fra og til baseball træning må du gerne have det i bilen også uden handske eller bold.

kører du rundt med det sammen med en bold/handske uden at du går til baseball kan de godt sigte dig for overtrædelse af våbenloven, hvis du mener det er en fejl kan du gå i retten, men det kræver du kan bevise at du var på vej hjem/til baseball træning på tidspunktet du blev stoppet...

overtrædelse af våbenloven = bøde på 3000kr...

og når du er på vej hjem/til baseball træning skal battet ligge i bagagerummet! det må ALDRIG ligge i kabinen...

blev selv stoppet en aften, hvor jeg havde købt battet om eftermiddagen og det lå bare under sædet, går selvfølgelig ikke til baseball = bøde på 3000,-

• #9   23. sep 2005 hmm bumelum så skal jeg jo til at være kreativ smiley shit! nå så må jeg jo til at kigge efter nogle baseballs caps smiley dem kan helt sikkert ikke slå nogen ihjel med

• #10   23. sep 2005 Tomas M.

Det er jo det at det ligger i bagruden spændt fast, med nogle "metal strips" så det er sq ikke bare lige sådan at tage ud medmindre du vil slå med hele hattehyllen smiley

Kommentér på:
Baseballbat

Annonce