{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.739 visninger | Oprettet:

pigdæk i tyskland??? Bøde eller ej.. {{forumTopicSubject}}

Hey BG, jeg ville ha inviteret konen på et weekend ophold i lübech (staves) her i weekenden men kommer så til at tænke på at jeg kører jo med pigdæk og det vil tyskerne jo ikke have...

Men hvad sker der hvis man bliver stoppet og er det evt lovligt for feks. en svensker....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pigdæk i tyskland??? Bøde eller ej..
  • #1   27. jan 2010 Dine dæk SKAL være gdkendt til at kører x antal km/t når du kører i Tyskland. Og det er ligemegetom du er fra Sverige, Frankring eller Congo. Er dækkene ikke godkendt til at kører den rigtige hastighed kontra din bil, så får du kørsels forbud, og en mother fucker bøde. De er syge der nede!!!
    Jeg fik politi eskorte ud af tyskland for 3 år siden fordi der sad forkerte dæk på min bil, og en bøde på 300 euro, som skulle betales kontant på stedet!!!

• #2   27. jan 2010 nej det kan undgås ved at sætte et klister mærkat med dine dæk's hastighed på i din forrude... nu var det mere med hensyn til pigdæk..

• #3   27. jan 2010 du får lov at køre ind på nærmeste parkering, og så må bilen så ikke flytte sig en meter før du har fået enten fjernet piggerne, eller har skiftet dæk. og self en heftig bøde...:)

• #4   27. jan 2010 det var lige det jeg var bange for... hehe... tror sku vi tager på et spabad istedet for så....

• #6   27. jan 2010 ja tyskerne er fandme ikke til at have med at gøre... smiley

• #7   27. jan 2010 Christian P:

Nu bor jeg i malmø.. men jo det er at overdrive,, men der sad helt nye pigdæk på da jeg købte bilen.. og jeg bandede og svovlede over de "lorte" dæk... MEN så blev det vinter og lorte vejr... og det er suverent de bedste vinter dæk jeg nogensinde har kørt med.. så gider ikke købe nye til denne vinter..

• #8   27. jan 2010 nej pigdæk er det bedste at køre på smiley

men fik du ik det blad fra trafikken.se eller sådan her for 1-3 månder siden nylander?

sådan et fik jeg da ?

der stod en masse gode ting om dæk love i dk sverige tyskland osv smiley

• #9   27. jan 2010 ¤ Scarface ¤

Nej men de har billig øl vand og biler...

• #10   27. jan 2010 jo jo jeg fik det skam.. men det ku jo være der var nogen der vidste om man bare fik en løftet pegefinger eller om du fik en kæmpe bøde og en lille skruetrækker i hånden og så bare igang mad at vippe pigge ud.. hehe..

• #11   27. jan 2010 hehe okey, mener også bare der stod en masse med hva der skete.. men er ikke sikker. men altså.. skal du der ned med færgen, så kan du jo lige så godt gøre det, det er jo "bare lige der hen du skal og købe" men ja smiley aner ik hva bøderne er i hvis det er..

• #13   30. jan 2010 jeg var med min far i tyskland for et par år siden, og vi blev slet ikk lukket ind i tyskland... da vi kom af færgen og igennem paskontrolen kom de farende ud og stoppede os... vi slap for bøden da vi gik med til at få bilen kørt på autotransporter hen til det nærmeste dækfirma og fik monteret nye dæk på alle 4 fælge...

og jo det kunne godt betale sig for bøden ville blive NOGET mere + vi fik noget for pengene

Kommentér på:
pigdæk i tyskland??? Bøde eller ej..

Annonce