{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilgalleri
  • #2   29. jan 2010 Sådan er det da også på dba.dk og guloggratis - du skriver nummeret, folk de skriver, og så er der det ene og andet og bla bla bla....

Det er ikke en skid bedre derinde end herinde...

Har selv gode erfaringer med face to face handel med folk herinde fra smiley

• #3   29. jan 2010 Én af grundende til det, er at folk er langfingeret. Derfor vil man gerne undgå tlf. nummeret. Ellers er det jo bare at spørge efter nummeret i en privat besked.

• #4   29. jan 2010 En seriøs annonce for mig er med et tlf nummer så man kan få fat i personen!!

• #5   29. jan 2010 Det er simpelthen fordi de fleste sælgere er useriøse, vil heller have folk gad gribe knoglen hvis de vil købe,,, skriveri giver sjældent en handel,,, folk er nogle skvat...;-))

• #6   29. jan 2010 Kim B

Langfingret... og så ikke oplyse sit telefon nummer... ;-)))

Der er også et ordsprog der lyder...; Tyv tror hver mand stjæler..... ;-))))

• Jakob N .
    Jakob N . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 448
    #7   29. jan 2010 at lægge et nummer gør måske nok noget. men det kan også bruges til fis. har min mazda på Bilbasen or bliver ringet op (Ja gæt hvor han kom fra) og så spørger han hvad den fejler og siger "jeg vil hent i aften 15 tusind!" jeg siger så at den koster det den koster. så bliver der sagt "16 tusind!" jeg siger nej tak, vi skal gerne op salgsprisen for det er jo derfor jeg har sat en pris. OG SÅ BLIVER DER LAGT PÅ!

folk snakker usæriøse sælgere, men ved i hvad? køberne er tit og ofte ikke et hak bedre!

• #8   29. jan 2010 Jeg har for nylig købt brugte stålfælge over dba.dk

Men der talte jeg også med sælger i telefonen først. Ville aldrig satse på et køb, hvis ikke jeg havde snakket med sælger først i telefonen.

Kommentér på:
bilgalleri

Annonce