{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åskov biler Kibæk
  • #1   29. jan 2010 Har hørt de er nogle fuskere . . men man høre jo så meget . . (Men klargørningen på et par af bilerne fejler ik noget , for har jeg lavet ;P)

• #2   29. jan 2010 der var der nu heller ikke noget at sætte fingre på på den bil'

har du klargjort en rød corsa for dem i denne uge?

• #3   29. jan 2010 Den kommer ude fra os ja , dog ikke mig der har ordnet den . . der holder en blå 323 ude ved dem , den har jeg ordnet

• #4   29. jan 2010 Ove er sgu fin nok, og er der noget med bilen, tar man bare snakken med ham, ingen problemer.

• Harry  P
    Harry P Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #5   14. mar 2012 Useriøs.
    Bliver fornærmet når kunden vil teste bilen.
    Løgnagtige oplysninger ved tlf. henvendelse.
    Vildledende billedmateriale.
    Uprofessionel optræden over for kunden.
    Kan slet ikke anbefales!

• #6   9. jan 2013 Nu ved jeg jo så også af erfaring, at mange stiller mange spørgsmål ( også mange "dumme" spørgsmål, og måske har èn her fra siden stillet et par af de dumme spørgsmål, og som man siger, dumme spørgsmål besvares med dumme svar, og derefter så blevet fornærmet ??
    Syntes at bilerne er som på billederne, jeg er ofte forbi hos aaskovbiler, og syntes ikke det er vildledende, hverken de billeder på hjemmesiden eller de biler der er der IRL, så jeg må tilstå jer tager lidt afstand fra Harry P udtagelser, og jeg er aldrig blevet snydt eller dårlig behandlet af aaskovbiler..

• #8   23. feb 2019 Hvis man vil købe en brugt bil til små penge må man regne med at der kommer noget der skal laves. Kør da ud og se på bilen og se ordentlig på den og kør en god lang tur og hvis bilen er ny synet så er det jo syns stedet der må stå til ansvar. Men se ordentlig efter at remme eller kæde er ok.

Kommentér på:
Åskov biler Kibæk

Annonce