{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vinterdæk t-hansen
  • #1   1. feb 2010 Jeg er fint tilfreds med mine derfra, jeg har ikke oplevet nogen problemer med dem.

• #2   1. feb 2010 Så kan du ligeså godt kører på et sæt nedslidte sommerdæk, så ring er de dæk smiley
    Køb nogle dyrer dæk..

• #3   1. feb 2010 De slides hurtigere end et dyre dæk . Men man for hvad man betaler for. smiley

• #4   1. feb 2010 Læs FDMs vinterdæktest. Ofte er det de kendte mærker, der også er de bedste.

http://www.fdm.dk/biler/daek/daektest/vinterdaektest-19565r15

Jeg kører selv på Michelin Alpin A3 i 14 tommer - de er kanongode!

• #5   1. feb 2010 Har selv været ude og købe vinterdæk med fælg fra thansen, jeg valgte så ikke at købe de helt billigste, og bilen går sku som en drøm hver eneste dag, modsat nogle andre her til vinter. smiley

• #6   1. feb 2010 Nokian, det forstår jeg ikke de sætter så lavt. Min far køre med nokian i 18 " tommer vinterdæk.

de står SATME godt fast. og det altså 225 brede....

Og nokian kan købes i thansen..

• #7   1. feb 2010 kør du bare med de billige dæk.. køre fint med mine.. man kan godt se kvaliteten ikke er den samme, som dyre og bliver slidt "hurtigt" men til vinterdæk der kun bruges 3 mdr om året så virker de nu fint.. smiley

har ikke problemer med at stå fast i sne.. bedre at ofre pengene på nogle ordenlige sommerdæk smiley

• #8   1. feb 2010 tror sku også bare jeg køber et sæt af de billige jeg har haft conti på bilen før og dem var jeg sku ikke særlig imponeret af selv om de klart ligger i den bedre ende af skalaen.. mange tror jeg også betaler en stor del af prisen for mærket

• #9   1. feb 2010 Altså hvis jeg var dig, så ville jeg smide 200kr ekstra pr dæk.
    Så kan du købe dem der hedder Nokia WR. IKKE NOKIAN WR2:)

De er superduper hvertfald.... kender rigtig mange som kører på dem og der har aldrig været noget.

Og det er selvfølgelig nogle dæk Thansen har på lager.

• #10   1. feb 2010 jamen dog der er ikke et øje tørt

• #11   1. feb 2010 køb nogle ordentlige dæk,eller lad være

• #12   1. feb 2010 hade conti wintercontakt ts 800 på min gamle bil og det eneste positive jeg kan sige om dem er at de larmede da i det mindste ikke når man kørte.. så conti nej tak... over da kraftigt at få smidt 4 stk. mobiltelefon dæk på svinet til de få km jeg køre her i vinter er det sku og alt det mærkeluderi siger mig ikke så meget har dog rimelig dyre sommer dæk på

• #13   1. feb 2010 Der giver jeg dig ikke ret smiley
    Hvis du regner ud hvor meget dæk du får, i forhold til prisen, så vil jeg på INGEN måder giver så meget mere for et dæk, som conti.
    Der er MINIMAL til forskel, og er der islag udenfor, så er det sgu næsten ligemeget hvilket dæk du kører med, så vil din bil skride ud.

Næh du... Nokia WR er et fremragende dæk til prisen, og det er pefekt for det danske vejr. Glimrende køre egenskaber i vand, slud og sne.
    Dog larmer dækket lidt mere end normalt, men det gør det sgu altid alligevel når der er sjap og isklumper på vejene.

Sagt på en anden måde, det mere som Conti koster, det er de ikke værd sammenlignet med hva man får hvis man køber Nokian.

• #14   1. feb 2010 Altså kan godt forstå at du ikke vil købe dyre mærke dæk.
    Men gør dig selv den tjeneste at lade være med at købe de billigste vinterdæk. Så kan du ligeså godt købe sommerdæk, der er sgu minimal til forskel.

Igen... for 200kr pr dæk, så får du kvalitetsdæk, Nokian WR. Et LANGT bedre køb.

• #15   1. feb 2010 Vi kan også mærke stor forskel på hinandens sko, selvom det ene par måske er dyrer end det andet ;o)

Igen... afhænger af kørestil, og hvilken bil dækkene bliver smidt på, samt hvilket terræn du kører i smiley

• #16   1. feb 2010 klampen i bund flad motorvej smiley

• #17   1. feb 2010 øh Polo G... fis med dig.... jeg har de billigeste af thansen´s vinterdæk 195/50-15 til at sidde på 145´eren (de var gratis smiley ) og kører på goodyear F1 195/45-16 om sommeren... de sommerdæk prøvede jeg i snevejr(de har 95%mønster) og de står da absolut overhovedet ikke fast.... der vil jeg da sige der er en MARKANT forskel da jeg fik vinterdæk på. nu glider bilen da ik hele tiden... ik at jeg siger de er gode deres vinterdæk, men ok til det behov vi har her i lille DK ... og ja de bliver slidt røv hurtigt men hva faen de er så billige man kan købe et nyt sæt næste år hvis det er smiley

• #18   1. feb 2010 "klampen i bund flad motorvej"

så kan det jo være ligemget, om han kører med vinterdæk eller sommerdæk.
    Er der glat, så ryger han sgu afsted uanset hvad.

• #19   1. feb 2010 vi have også det sæt vinterfælg med dæk fra thansen på vores vento vi klager ikke den stod godt fast og vi have dem på i 2 sasoner inden vi solgte bilen så de er ganske udemærket

• #20   1. feb 2010 Til det behov vi har i Danmark: Jeg vil da påstå, at vi mere end nogensinde har brug for, at bilisterne har de dæk på, som passer til føret. Og DER ER stor forskel på vinterdæk.

Jeg giver hellere lidt mere for dæk, for så står de bedre fast og holder længere. Michelin Alpin A3 vinder i forhold til holdbarhed eksempelvis. Og så vil jeg da hellere have et dæk, der holder tre sæsoner og er godt, end at montere nye, dårlige dæk hvert år.

• #21   1. feb 2010 Præcis.. dækket skal passe til føreren.
    Og vinder dækket en pris, og en test, jamen så er det jo ikke ensbetydende med at det er det bedste dæk der findes.

• #22   1. feb 2010 Fordi at du kan købe super vinterdæk, som er super til sne.
    Men hvor tit har vi lige sne i Danmark ?
    Derudover kan et dæk, som er mindre god til sne, men tilgengæld super godt til vådt føre - Som der er størstedelen af tiden i DK !

Så bare fordi at vi har meget sne i DK dette år, så er det jo ikke ensbetydene med at vi har det HVERT år. Som f.eks. frankring, schweiz, østrig, norge, sverige osv osv.

Så til vejret i DK, da er et "middel" dæk altså ganske glimrende.

• #23   1. feb 2010 hov.. der mangler noget smiley
    Haa..

Altså normalvis, så anbefaler ALLE dækcentre de dyrere dæk, og som oftest reklamere de med de test som er blevet levet, for at sælge de dyre dæk.
    Men de middeldæk er ganske glimrende til det vejr vi har i DK.
    Altså mest regn, slud og blæst.
    -Det er jo faktisk ved at være sjældent at vi har sne i DK.

Så et dæk som er mindre godt til sne, men tilgengæld super godt til alt det andet, det dæk er jo et ganske godt valg.

• #24   1. feb 2010 Narj.. det siger jeg hellere ikke søde ven.

Billige vinterdæk er lort.

Men de etablerede mærker, laver stortset allesammen lige gode vinterdæk.
    -Og ja, de har allesammen et godt vejgreb ved lave temp, da gummiet er meget blødere end ved andre typer dæk.

• #25   1. feb 2010 Polo G: jeg har intet skrevet om, at dækket skal passe til føreren. Dækket skal passe til føret, altså vejrliget! Og man kommer altså ikke udenom, at de dyrere dæk er de bedste...f.eks. gav jeg knap 3000 kr. for dæk og montering (Michelin Alpin A3 i 175/65/14). Det er da ikke dyrt, synes jeg. Har man ikke råd til det, så skal man ikke have bil.

Man kan jo se det hver dag - bilister uden vinterdæk eller med dårlige vinterdæk. De snegler sig afsted og sinker resten af trafikken. Det er uforsvarligt at køre på sommerdæk lige nu.

• #26   1. feb 2010 Vi kan da ikke være mere enige.
    Men at folk stiler efter at købe de dyreste af de dyreste dæk, fordi at det dyreste altid er det bedste, og fordi det har vundet nogle tests.
    Det er total ligemget... næsten alle de etablerede mærker laver gode vinterdæk.
    Men nogle er bare dyrere end andre, og synes ikke forskellen er så stor som prisen er.

• #27   1. feb 2010 Om du vælger Nokian, Michelin, Continental, kumho, eller nogle af de andre kendte mærker, det kan sgu være ligemeget.
    Det er kun prisen som bestemmer hva du skal købe.
    Og jeg synes ikke at continental er de 400kr mere værd, pr dæk som de er opgivet til, sammenlignet med Nokian's.

• #28   1. feb 2010 Nokian er ikke lige så kendt som Michelin, Continental og GoodYear f.eks. Så dem vil jeg ikke kategorisere som et lige så kendt mærke, som de andre, jeg har nævnt.

• #29   1. feb 2010 Narj, DU kender dem ikke.
    Men i alle andre lande er de meget udbredt.
    De fleste taxa'er kørere også med Nokian. Hvertfald i mit område.

• #30   2. feb 2010 har sku lige købt 4 stk nokian vinter banditter og til det vinter vi har her i dk og får er de sku fine det er jo ikke nord sverige eller alperne vi bor i jeg nægter at give så meget for at få alpin eller wintercontakt på min det har vi efter min mening alt for lidt vinter til at det overhovedet kan betale sig

• #31   2. feb 2010 Vi er jo forskellige - også når vi vælger dæk...

Jeg vil ikke have de billige, da de kvalitetsmæssigt ikke modsvarer de kendte mærker, der kun er en lille smule dyrere.

• #32   2. feb 2010 Sagt på en anden måde: Jeg vil hellere have lidt dyrere dæk på og så undvære 4-5 pizzaer fra pizzariaet...

• #33   2. feb 2010 altså med det vinter vi får kan det sku være lige meget om det er dem jeg lige har købt eller det er de dyre jeg mener selv der er minimal foreskel har som sagt kørt på conti og dem var jeg ikke imponert af det eneste gode ved dem var de ikke larmede og så holdt de længe ja faktisk så længe at jeg var nød til at smide dem ud da de blev møre tilsidst. jeg kan vel få ca 2 sæt af dem her for hvad conti koster og så meget bedre er de ikke. jeg vil heller købe nogle gode og dyre sommer dæk som jeg også har og gør for der er sku efter hånden støre chance for at man skal køre på dem hele året, det er kun fordi vi får lidt vinter i år folk tuder om deres gode vinter dæk men der går ca 14 til 15 år imellem vi får sådan en vinter som i år så nokian er sku fine nok at køre på desuden er vejen i danmark totalt smurt ind i salt.

• #34   2. feb 2010 kan ikke forstå i synes nokian wr vinterdækkene er gode.. min far kører med dem på en bmw 750i, ja den trækker kraftigt.. men bedre dæk er oplevet. tværtimod er hankook icebear nogle gode dæk til prisen.

Kommentér på:
vinterdæk t-hansen

Annonce