{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.998 visninger | Oprettet:

Tobias
Tobias
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 404

sjoveste bil maks 40.000 {{forumTopicSubject}}

Da jeg bliver 18 til marts, vil jeg meget gerne have bil.
Jeg har 40.000 at gøre godt med til selve bilen..
Har fundet et forsikringsselskab hvor jeg kan få ansvarsforsikring til 11.000 uanset mærke og model.
så har egentlig i tankerne at hente bmw E30 325i fra tyskland. Og det kan jo gøres for ca. 35 - 40000 med afgiften betalt.
men hvad er der ellers af sjove biler til maks 40 k?
Den skal helst være baghjulstrukket, men ikke en must..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sjoveste bil maks 40.000
  • #1   1. feb 2010 Min Polo G40 smiley

• #2   1. feb 2010 tag e30 bliver du glad for smiley

• #3   1. feb 2010 Søg på bilbasen, der er mange. Golf VR6, Corolla 20V, diverse VAG 1.8T, diverse gamle BMW osv.

Men hvad med at lære at køre først? Som 18-årig er man sq ikke Tom Kristensen, hvad køreevner angår, og så er en bil med 170 heste, 0 sikkerhed og baghjulstræk måske en farlig opskrift.

Det finder du nok ud af - held og lykke :o)

• #4   1. feb 2010 E30 styrer for vildt ;0) Men ellers kig efter biler med tryk det er klart det sjoveste. Det kræver bare du selv kan skrue,. Ellers blir det røv dyrt for dig.

• #5   1. feb 2010 Start med en billig bil og så tag den derfra gjorde jeg også.. startede med 90HK og har idag 224HK...
    Man er ikk nogen racerkører når man for kørekort...
    Så køb en billig bil og spar op i 2 års tid så kan du få noget andet/dyre og billigere forsikring evt. kasko + du har fået erfaring...

• #6   1. feb 2010 Du vil ikke fortryde købet af en BMW E30 det er en meget sjov bil smiley

• #7   1. feb 2010 Jeg startede også med halv hurtige biler (De var hurtige den gang) Det endte med at jeg rullede rundt i en 106 1.3 Rallye den var kun 5 år gammel og havde lige rundet 100.00 km. Som en klog man skrev man er ikke Tom K.....

• #8   1. feb 2010 Har en Mclaren kan jeg få den til 11kg på den forsikrring smiley

• #9   1. feb 2010 Nap da sådan en E30 325i.. Bare man har lidt respekt for tingene, går det vel ikke mere galt, end hvis din bil havde 55 hk. Man skal bare tænke sig om, og tage det stille og roligt smiley

• #10   1. feb 2010 Vil lige høre det forsikring du snakker om? hvor er det lige henne? for så vil jeg da nok gerne lige snakke med dem smiley

• #11   1. feb 2010 Du burde nok kunne finde en ok 4hjulstrækker, til de penge.
    Ved godt jeg burde være ligeglad, men husk nu, det er bare en bil, imo, er det sgu lidt dumt at bruge 40.000kr, på sin første bil, og så betale 11.000Ansvar. Så kommer der værksted og benzin oveni, plus div. gejl og løjer.
    Hvis du ødelægger den, har du lynhurtig smidt 60.000kr ned i grøften.

Havde nok valgt en noget billigere model, fx.en 320´er til omkring 20.000kr MAKS!!! Og så kørt i den et godt stykke tid, og så bruge tiden på at få sparet sammen, til en ordentlig bil, og blive gammel nok, til at få en forsikring der er rimeligt..

• #12   1. feb 2010 Plus. Om du vælger en 320 eller 325, det er der sgu igen der kan se forskel på.
    Havde jeg ikk startet ud i en sløv bil, er jeg sgu ikk sikker på, at jeg sidder her idag.. Gjorde ALLE de dumme ting i den, men efter jeg fik skiftet ud til e46 og nu Audi, har jeg sgu kørt rimelig pænt, ihvertfald med STOR respekt for andre, så hvis det går galt, er det kun mig selv, det går udover..

• #13   1. feb 2010 Jeg startet med min e30 cab som 18årig og fortyder det aldrig (: !

• #14   1. feb 2010 Hmm jeg synes sku selv at jeg har respekt for tingene, og respekt for farten! kan godt forstå at i siger at jeg skal købe noget med lidt mindre kræfter . og der er jo heller ikke nogen der siger at den skal koste 40.000 . en 325i kan sagtens fås for 30.000 .

Men det var nu også bare for at få et bud på hvad der var af andre sjove biler til samme penge .

• #15   1. feb 2010 Du skal købe dig en Renault 5 GT Turbo, det er en sjov bil..

• #16   1. feb 2010 Skriver mig lige på den med E30. Kan klart anbefales som sjov bil, for de penge du nævner. Og for 40k, kan du også få et rigtig fint eksemplar!

• #17   1. feb 2010 Tobias S - Hvorfor også købe en 320'er, når det er en 325'er, man vil have? smiley Du ved jo bedst selv, om du vil køre råddent i den. Og bare fordi det er en 320'er, kan den også give klip i kortet, og skade dig selv, og andre.
    Jeg havde klart taget en 325'er. Min kammerat har en, og det er godt nok en fin vogn. Man fortryder helt sikkert på et tidspunkt, at man ikke valgte 325'eren. Den har lige dét ekstra, som gør den fed, og så rykker også helt fint. Men ikke at 320'eren er kedelig.. Tror jeg hvert fald ikke, jeg har kun prøvet at køre 325i smiley

• #18   1. feb 2010 Ellers er der jo Peugeot 405 Mi16. De har omkring de 160 Hk også..
    Eller Opel Kadett GSI..
    De kan da fåes til under 20.000 kr.

• #19   1. feb 2010 hmm, jeg regner bestemt også med at hoppe på sådan en e30 325i, min onkel er tidligere bmw mekaniker, og har ejet flere e30'ere end han har fingre og tæer. så skal der laves noget er det ikke der problemet ligger..
    Og som Daniel j så fint skriver, hvorfor købe en 320'er når det er en 325'er man vil have ..

• #20   1. feb 2010 En gammel Audi 200 turbo evt. quattro? Dét er en sjov bil! smiley Men KANON lyd!

• #21   1. feb 2010 MED*

• #22   1. feb 2010 Lækkert at han har styr på E30'erne. Der er simpelthen også så mange af dem, at de er nemme at finde stumper til, hvis det skulle blive nødvendigt..

• #23   1. feb 2010 Hva med min v6´er så har du en udenmærket bil, med masser af power og god komfort, og så har du jo 10.000 i overskud smiley

• #24   1. feb 2010 har en e30 320i, gav 18000 for den nysynet og med 225000 på tælleren dengang. har aldrig fortrudt, den starter hver dag, og jeg smiler hver gang jeg sætter mig ind bag rattet.

hvilket forsikringselvskab er det?

• #25   1. feb 2010 tja, altså ved godt alle siger E30 meen.. det kræver osse man selv kan skrue for det satme en gammel slæde som skal have strammet en bolt eller to hver dag, har selv haft sådan nogle biler og har nu købt en E46 godtnok på gule plader men man har ikk råd til alt på lærlingeløn så det blev kun til gulplade, og der skal ikk skrues hver dag og det jeg glad for i længden...

billig bil= 2000 om måneden til nye stumper
    Nyere bil= 2000 til banken om måneden

så det gir det samme bare du spare en masse tid og ærgelser over dit lort ikk funker

så køb en nyere, mere komfort og stil smiley

• #26   1. feb 2010 det er hf-forsikring ..

ifølge deres netberegner ligger den på ca. 11000 . Dvs. 107xx ..

Og skrev en mail til dem forleden, de svarede så i morges hvor de skrev at når det kun var ansvar var mærke og model fuldstændig ligegyldig..
    Men skal have ringet til forsikringsmanden i morgen tidlig..

Ja det er skide lækkert at min onkel har styr på det.
    Og vil pisse gerne have en bmw som første bil for at ære min morfar. Han gik desværre bort sidste år. Men han var med til at starte BMW Club Danmark.

• #27   1. feb 2010 Læg mærke til at de skriver: Sportsvogne tegnes ikke.
    Det tror jeg meget nemt at de kan komme til at putte en 325'er ind under

• #28   1. feb 2010 Du skulle have købt den jeg havde for 2 uger sidne inden jeg solgte den.

En Colt GTI 2.0 GTI med 146 hk
    Forsikring 9000 med indbo og ulykke.

• #29   1. feb 2010 Jens J
    Det er nu ikke i alle tilfælde, man skal skrue hverdag. Men hvis han vælger en E30 i den stand som er gennemsnittet herinde, så undre det mig ikke.. Men hvis man finder et flot og velholdt eksemplar, så behøver det ikke nødvendigvis blive en dyr fornøjelse.

• #30   1. feb 2010 Jens J - Man får hvad man betaler for, sådan hænger det som regel sammen..

• #31   1. feb 2010 anders n - læg mærke til hvad jeg har skrevet i det aller første indlæg!
    kan godt lige gentage det, når nu du ikke har set det.
    når det kun er ansvarsforsikring, er mærke og model lige meget..
    skrev nemlig en mail til dem hvori jeg spurgte om 325i var en sportsvogn ..

Sørensen E 30 - Regner bestemt med at finde en flot en i tyskland.

• #32   1. feb 2010 alle biler der er baghjulstrukket og ejet af unge får dagligt tæsk og det der intet der er lavet til i længden så det vil blive standart og smide masse penge i rep på en gammel BMW.. har selv haft en.. men ja sjov maskine, helt sikkert Søren E 30

• #33   1. feb 2010 Anders N
    En E30 325i betegnes som en "sportsvogn" på samtlige af de forsikringer jeg har kigget på. Det er ikke muligt at lave et overslag over en forsikring på nettet, som man kan med mange andre - du bliver nødt til at ringe og høre om de vil forsikre den.

• #34   1. feb 2010 Jens J: Man skal da på ingen måde nødvendigvis skrue mere i en gammel bil, som i en ny, min polo bliver der ikke gjort andet ved, rent mekanisk, end man ville skulle ved en 5 år gammel bil. Den kører hver dag, og har ikke skruet på den i et par måneder, andet end at skifte en kilerem, og skifte kul+laderelæ i generatoren.

• #35   1. feb 2010 Anders N, nu kan sådan en pole osse højst rykke en rem i stykker efter de 3000 drifttimer, men en bil med 150+hk er meget hårde ved bøsninger fordi folk der køber dem køber dem for at lege lidt og kan li det ryk der er

• #36   1. feb 2010 Mazda 323 1,6 Turbo og 4x4 smiley

Det er en sjov bil! smiley

• #37   1. feb 2010 Tobias - Regn med at du får lavet nogle skader som nybilist. Her tænker jeg ridser osv, pga. afstandsbedømmenlse. Det er pikke-hamrendesurt, at lave de ting på SÅ en dyr bil, som du i forvejen har ansvar på. Futtede selv rundt i en E28 525 som 18 årig. Den holdte da også i 2 år, hvor jeg så købte en til, og brugte den til reservedele. Nu står den så bare på trykladning istedet.

- Det jeg vil sige er. Find en E30er til billigere penge. Du kaster alligevel et hav af penge i den bil, når du får den. Der skal andre hjul på, der skal anlæg i, og skørter. Der er hurtigt bil for 60k, og det kan du hurtigt smadre..

- Bare lige hav' de ting i baghovedet.

• #38   1. feb 2010 hvorfor tror du alle skriver ``Pendlerbil´´? det nokfordi det ikk er hårdt ved bilden og trille motorvej, men dagligt leg rykker ting i stykker efter 1000km
    hvor pendlerbiler køre 25000 f.eks

• #39   1. feb 2010 Jens J
    Ja, mange har fået de tæsk de skulle ha', men der findes altså stadig undtagelser hvilket man ofte kan se på bilen.. Jeg har ikke ofret meget mere end en ny vandpumpe på min, og jeg har haft den i et halvt år nu.

• #40   1. feb 2010 Jens - Vil du skrive at du har tæsket din bil rundt på samtlige veje el. vil du holde teksten til penderkørsel, fordi du har brugt bilen frem og tilbage fra arbejdet?

Arrh.. Prøv lige at vej' den lidt..

• #41   1. feb 2010 Søren jo bestemt, men siden E30 er så gammel efterhånden blir der desværre færre af dem, havde selv en E30 Med en 535i motor og det var skide sjovt.. hehe..

• #42   1. feb 2010 kim : ?? forstår ikk lige?
    men vil tilhver en tid hellere have en E46 320D der har kørt 300000
    end en E30 der 10år ældre der kun har kørt 200000, for den har da helt klart fået tæv.. sådan en der bare i 99% af tilfældene

• #43   1. feb 2010 Det med sportsvogne betyder ikke noget når det kun er ansvarsforsikringen!! har skrevet en mail til dem.
    Men ringer til ham forsikringsmanden i morgen tidlig ..

• #44   1. feb 2010 Mener bare, at en pendlerbil kan have fået lige så mange tæsk, som en bil hvor det ikke står på smiley Men klart. ALLE E30er har da fået lov til at arbejde, og et hav af dem lever endnu, fordi de laver nogle motorer som kan holde. Trods alt en bil der er over 20 år. Imponerende.

• #45   1. feb 2010 jo men tror nu heller ikk det motoren du skal være bange for på de E30.. det mere bøsninger, gearkasser og bagtøj og så selvf. rust

• #46   1. feb 2010 Hehe. Især bøsninger ja. De er rimelig udsat, dem i bagtøjet smiley El. hardyskiven.

• #47   1. feb 2010 både den til bagtøjet, og dem i bagbroen.

• #48   1. feb 2010 ja men fuck det, mener bare at de får noget tæsk, alle de biler kan kan yde lidt.. hehe..

• #49   5. feb 2010 Køb min smiley mal den og så har du en fin bil for 30000

Kommentér på:
sjoveste bil maks 40.000

Annonce