{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oprette bil og salgs anoncer
  • #1   2. feb 2010 Der er vel nogen der bliver trætte af deres bil på et tidspunkt, og så får lyst at sælge den.. Det er der vel ikke noget underligt i??

• #2   2. feb 2010 jamen dem som opreter dem samtidig i både salgs anonce og gallari

• #3   2. feb 2010 Du kan kun have ca. 5 billeder i anoncen hvor du i et galleri kan have så mange du har løst til.

Det er nok en af årsagerne vel.

• #4   2. feb 2010 men kunne man så ikke lave en salgs anonce og evt et foto mappe som man henviser til?

• #5   2. feb 2010 Fotomappe ?
    Det vel netop det man gør ved at lave et fotoalbum over bilen ...

Det at oprette en fotoalbum over bilen er heller ikke noget bevis for at man har ejet bilen.
    Det skulle vel heller ikke være en normal tankegang at man som udgangs punkt skal have bevis for dette i en anonce.

Hvorfor er det et problem for dig at folk opretter et foroalbum over bilen samtidig med anoncen på den?
    Det er vel egentlig ligenetop dette man kan bruge et fotoalbum til, når nu ikke anonce delen den tilbyder flere billeder end den gør?

At man opretter et fotoalbum kan og må jo gerne være af flere årsager, det betyder jo ikke at bilen skal have en bestemt relation til et bestemt tema/emne for at oprette den i et fotoalbum?

• #6   2. feb 2010 Jo det havde jo være det smarteste.

• #7   2. feb 2010 Ah ser lige at du skrev galleri :o)

Ja hvis de lige har købt bilen og rent faktisk ejer den som kravet jo er :o)
    Så er der jo intet galt i at have den i galleriet indtil den er solgt.

Så længe man bare opretter en salgsanonce ved siden af er der jo intet galt i dét.
    De kan jo rent faktisk godt kun have denne ene bil og bruge den til dagligt som vi andre gør med vores biler og så er det jo korrekt nok at have den i galleri samtidig med anonce hvis man vil se om man kan komme af med den og score lidt guld på den...

• #8   2. feb 2010 BRABUS
    galleri og foto mappe er ikke det samme... gallari er der hvor du har din mercedes,daihatsu osv... og man bør/må ikke oprette den der samtidig med at man laver en salgs anonce som mange menesker gør. det er det jeg ønsker at vide hvorfor de gør?

• #9   2. feb 2010 Jakob J
    du er helt forkert på den ,det er tilladt at oprette sin bil i galleri selvom den er til salg i markedet så længe man stadig er ejer af bilen
    Spørg evt selv en admin

• #10   2. feb 2010 Dan N
    men det burde ikke være tilladt, ellers kunne siden ligeså godt skifte navn til www.solgtebilersgalleri.dk istedet for www.bilgalleri.dk

• #11   2. feb 2010 Det kan du ha ret i

• #12   2. feb 2010 i har faktisk ikke helt ret.

Hvis man nu ejer bilen og rent faktisk bruger den og køre i den, så må den da gerne oprette begge steder!

Ellers er det i siger faktisk det samme som at folk der opretter deres biler i en anonce skal slette den fra deres galleri fordi nu er det jo en bi lder er til salg ik :o)

Nej den går ikke.

Selvfølgelig skal man kunne have sin bil i sit galleri samtidig med den er til salg uanset hvornår den er oprettet, det siger sig selv jo.

Ellers hvordan skulle man lige skiælne mellem hvornår bilen så havde været tilpas længe i galleri før den måtte blive sat til salg, nej vel...

Jeg kan sagtens se pointen, men den er og bliver tricky indtal bilen er solgt kan man sige, men igen så er der jo ingen grund til at slette bilen fra sit galleri hvis man har ejet den.

Det er jo ikke et galleri for biler der skal været ejet over en bestem periode, så det i vil håndhæve her vil være umligt selvom jeg godt kan se pointen med det i siger.
    Det vil i praksis bare ikke kunne adskildes da det heller ikke er rimeligt man ikke kan sætte sin bil til salg med mindre man har været på siden i en længere periode med pågældene bil.

Kravet er netop blot at man skal eje bilen, og hvorfor er det egentlig ikke også godt nok, man ejer og køre jo rent faktisk i bilen og kan have den i et galleri lige så længe den ikke er solgt.
    Så er man jo på ligefod med alle andre trods bilen er til salg.
    Det kan jeg ikke se det store problem i, om man så kun ejer en bestemt bil i en kortere periode, så har man da opfyldt de samme krav som alle andre der er her på BG.

• #13   2. feb 2010 *Ellers er det i siger faktisk det samme som at folk der opretter deres biler i en anonce skal slette den fra deres galleri fordi nu er det jo en bi lder er til salg ik :o)*

nej det er ikke det jeg mener men man kan se at 5min efter at folk har fået stemt deres bil ind er den oprettet i en salgs anonce vilket jeg ikke kan se en ide i???

Kommentér på:
oprette bil og salgs anoncer

Annonce