{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bookmark it!
  • kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 419
    #1   4. feb 2010 Hvad sku' vi så bruge et forum til hvis man ikke skulle stille spørgsmål?

• #2   4. feb 2010 kevin - læste du den sidste linie ?

• #3   4. feb 2010 passer min ford hjul med en lastbil smiley

• #4   4. feb 2010 http://www.flightradar24.com/

Fuck et fedt link egentlig!

• kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

#5   4. feb 2010 Det gjorde jeg ja men det giver ikke mening at folk er for fine til at svare på spørgsmål som er blevet stilt herinde før.. De kan evt lade vær med at svare istedet for at fyre den sædvanlige "Google er din ven" af det er direkte barnlig opførsel

• #6   4. feb 2010 * Den blå bisse (TEAM BORCH) *
    ja hvis du sætter 20 cm spacerer på og hæver lastbilen så meget den kan i undervognen ;-P

nåå ja har osse et spørgsmål :
    hvad er de 4 huller i mine fælge til ???? altså dem tættest på midten smiley

• #7   4. feb 2010 kevin F: Så det du skriver er, at hvis du gerne vil vide noget, så gider du ikke gøre noget for selv at finde ud af det; du vil altså have informationer serveret med minimal indsats fra din side?

• #8   4. feb 2010 Dan C: Har du egentlig tænk over, hvorfor der findes forums ?

• kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

#9   4. feb 2010 Dan C - Nej det er ikke det jeg skriver men hvis folk er i tvivl om noget og de ikke ved hvordan de skal formulere det på google for at få nogle hits så spørger de somregl her hvilket gør en del af brugerne herinde pigesure fordi de har det hårdt over et spørgsmål de har hørt før.. Og det er ikke lige altid google kan hjælpe en men igen det er folk ligeglade med for der kommer altid den standard med "Google er din ven"

• #10   4. feb 2010 K-FINN - for at debatere relevante emner og ikke spamme de samme monotome spørgsmål om og om igen.

Har du tænkt over, hvorfor der findes søge funktioner på et forum ?

• #11   4. feb 2010 Kevin F - de fleste spørgsmål her inde, som bliver postet dagligt, kunne man finde svaret på, enten via skrive sin overskrift i google eller i søgefeltet på siden.

• #12   4. feb 2010 º Scapegoat º: hehe præcis... var i gang med et langt svar - men no need smiley

• kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

#13   4. feb 2010 Scapegoeat - Om et spørgsmål er relevant er aldrig op til dig at afgøre men op til ham som nu engang opretter tråden

Og jeg har tit brugt den elendige søgefunktion herinde og den har intet givet og så har jeg spurgt og fået et svar som lød på "Søg her på siden" Jamen sikke meget hjælp der er at få...... Prøv at overvej den mulighed der er for at folk har søgt på siden og har brugt google men ikke har fået præcist svar på præcis deres spørgsmål

• #14   4. feb 2010 º Scapegoat º: Lad os nu så bare sige, at alle søgte meget grundigt.
    Så er jeg ret sikker på at forums ret hurtig blev døde ud.

Du spørger sikkert også konen om sex nogen gange, selv om du udemærket godt ved, der er lukket for det kolde vand, og kender svaret på forhånd smiley

• #15   4. feb 2010 Selvfølgelig det varme vand der er lukket...

• #16   4. feb 2010 º Scapegoat º og dan c:
    Hvorfor går i egentlig op i det, det står jer jo frit for ikke klikke og kommentere emnet.

• #17   4. feb 2010 kevin F: Jamen så opretter du jo et indlæg...? smiley

K-FINN .: Så et forum er for de dovne? smiley

• kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

#18   4. feb 2010 Dan C - Læs mit svar igen smiley

• #19   4. feb 2010 K-FINN .: Det er den sejeste kommentar - men lige over smiley

• #20   4. feb 2010 Dan C: Kald det hvad du vil, du kan bare lade være med og kommentere et emne du mener er åbenlys og finde svar på i et af dine links..

• #21   4. feb 2010 Kevin - nej det er ikke op til mig, men som jeg skriver længere nede i dette indlæg, så er der faktisk en regl her om.

K-FINN - Det er ikke noget med at søge grundigt, men folk gør ikke selv noget for at opnå en viden, de vil havde det hele på et fad.
    Som sagt, kunne de fleste spørgsmål findes, ved at bruge søgefunktionen her inde, eller ved at skrive det på google.

Hvorfor skal min kone nu blandes ind i dette.

2.3 Genpostning af Forum-indlæg
    Genpostning af forum-indlæg er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af indlæg, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

<b>Som genpostning defineres også indlæg med samme hovedbudskab som et andet nyligt emne</b>; eksempelvis flere vurderingsindlæg efter hinanden. Hold disse indenfor samme tråd. Sker dette ikke, forbeholder BilGalleri.dk sig retten til at slette disse indlæg.

• kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

#22   4. feb 2010 Genposting af indlæg som i du poster det samme indlæg inden for 10 min så det kan du ikke bruge til noget smiley og i aner jo ikke om folk ikke søger efter ting.. som sagt så er alle ikke lige gode til at bruge google så lad nu vær med at have den forudsætning

• #23   4. feb 2010 º Scapegoat º: Kan squ godt nok ikke se problemmet, hvem siger det er det rigetige svar man finder på GOOGLE.

Du behøver bare kigge her i forum, der kan komme mange forskellige svar på samme spørgsmål.

• #24   4. feb 2010 kevin F: Ja...? "Søg her på siden", falder noget uden for kontekst, hvis det er det du henviser til? smiley

Jeg skriver jo, at man lige forsøger selv at finde svaret før man opretter et indlæg - jeg skriver intet om, at det bare er vildt fedt at svine folk, eller komme med smart-ass kommentare, til folk der ikke har forsøgt selv? smiley

Hvis du selv har forsøgt med google og søgefunktionen, og stadig ikke har kunnet finde et svar, jamen så opretter du jo et indlæg?

• #25   4. feb 2010 kevin F - der står bestemt ikke noget om 10 min noget steder..

Hvis folk kan finde ud af at oprette en bruger betale med en mobil telefon, så kan vedkommende også finde ud af at skrive et spørgsmål på google.dk du skal heller ikke gøre folk dummere end de er.

• #26   4. feb 2010 K-FINN: hehe, så er du jo lige vidt, om du spørger her eller prøver på google? smiley

• kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

#27   4. feb 2010 Dan C - Ikke destomindre kan du ikke have den forudsætning at folk ikke har søgt og så kalde deres tråd for spam/meningsløs

Scapegoat - Nej men det er tilladt at bruge sin logiske sans smiley og du kan aldrig sammenligne at betale med en mobil og så søge på google fordi du kan søge på flere forskellige måder på google og få flere forskellige hits ergo kan det ikke sammenlignes

• #28   4. feb 2010 K-FINN - tror oftere du finder det rigtige svar på google frem for på bilgalleri.dk desværre.

• #29   4. feb 2010 Dan C: Nej det er du jo ikke, mange svar på spørgsmål man skriver i google, er i forskellige forums, og demed forskellige svar...

Så medmindre du vil oprette dig som bruger på 10-20 forskellige forums, så er det nemmere og spørge her, og demed tage diskution her

• #30   4. feb 2010 Men ja, ret skal være ret, der er en del "mindre kloge" spørgsmål her inde..
    Men dem skal der også være plads til....

• #31   4. feb 2010 kevin F: øøhh, jeg tror altså ikke du forstår? Dette er en opfordring til, at folk selv lige prøver at finde svar på spørgsmål smiley

Jeg skriver ingen steder, at nogens indlæg er spam/meningsløs, men opfordrer kun til, at folk selv prøver at finde svaret, inden de spørger andre smiley

• #32   4. feb 2010 kevin - nemlig det er tilladt at bruge sin logiske sans, også før du opretter et indlæg

• kevin f
    kevin f Tilmeldt:
    maj 2008

#33   4. feb 2010 Så er det stadig en forudsætning at folk ikke søger selv hvilket er direkte forkert at antage sådan noget smiley

• #34   4. feb 2010 Nej det er ikke forkert, når folk faktisk ville kunne finde hvad de søgte, ved at bruge emnet i deres forum indlæg til at finde det de faktisk søger, enten via en søgemaskine eller forummets søgefunktion, det beviser bare folk er dovne og vil ha' alt på et fad.

• #35   4. feb 2010 Men det kan godt være jeg bare er en af de få, det gør sig i at søge efter min viden i stedet for at regne med folk bare vil give mig den.

• #36   4. feb 2010 K-FINN: Selvfølgelig - men tag f.eks. informationer omkring hjuldata; det er jo nærmest dagligt, der kommer spørgsmål til det. Hvis nu folk bookmarker siden, istedet for at spørge, så kan de jo faktisk selv finde svaret smiley

kevin F: Nej, det sker forholdsvis ofte, at man f.eks. kan paste overskriften på google, og få brugbart svar på første hit. Så har folk jo ikke forsøgt selv... Men kig nu på de links - det er links der nærmest med det samme, kan svare på hjuldata, hvilke pærer din bil bruger, hvilke virksomheder man tør handle med, regler for toning, tuning, sænkning osv.

Gør man som jeg skriver i overskriften, så har man selv svaret på de mest almindelige spørgsmål, samtidig med, at man ikke gør forum endnu mere uoverskuelig smiley

• #37   4. feb 2010 º Scapegoat º: hehe, måske man skulle oprette en gruppe til en tilsyneladende uddøende race... smiley

Hvad er det den der side hedder, med det der blå noget i toppen, og så kan man logge ind, spille små spil og oprette grupper og skrive at man "synes godt om" noget? Face...tube...? Arrrh jeg kan ikke huske det - kan I ikke lige smide et link? smiley

• #38   4. feb 2010 Hahaha... genialt.

• #39   5. feb 2010 Bookmark it!

• #40   6. feb 2010 Helt ærligt Dan C, hvi du ikke engang kan huske link eller navn, så er det nok allerede væk fra nettet smiley Det holder maks. en uge.

Kommentér på:
Bookmark it!

Annonce