{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.297 visninger | Oprettet:

Skade på fronten (Totalskadet???) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg kom ned til mig bil idag hvor jeg så der sad en seddel i forruden på bilen og jeg kunne så se at der var en som havde påkørt min bil. ville lige høre om i ville tro den bliver totalskadet? har hørt noget om at man regner du efter salgsprisen. at vis skaden overstiger 65 procent af salgsværdien så er den totalskadet passer det???

Den har flækket forkofangeren
Side blink er smadret.
og der er knækket en flig af forlygten i bunden
en blød og svag bule i motorhjelmen nede ved lygten. og så er selve det hus hvor blik lyset sidder i bugget en del.

kan ikke se om der er andre skader på bilen.

der er en mitsubishi carisma fra 1998. salgs prrisen ligger på omkring 20000 til 35000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skade på fronten (Totalskadet???)
  • #1   4. feb 2010 Reparationen koster sikkert omkring 10.000 kr.. så du skal ikke regne med den bliver totaltskadet, men det er kun taksatoren der ved det.. og mit er kun et gæt...

• #2   4. feb 2010 Regn med den er død

der er nemt maling for 5-6.000 kr
    repration/ arbejds løn for 3-4.000 kr

og mitsu stumper koster kassen... de bruger self. alternativ / uorg, brugt. men den render nemt i 15.000 kr

• #3   4. feb 2010 oki jamen vil der så sige fra 65 til 75 procent kan man selv bestemme om den skal dø eller leve videre..

Forskærmen har ingen skade taget hvad jeg kan se men som sagt kan den jo godt vær e tyrgget på den anden side men uden på ser den fin ud

• #4   4. feb 2010 man kan tit godt forhandle sig frem til en løsning så den bliver lavet, hvis man ønsker dette, samtidig hvis du trækker den ind på et aut. værksted, hvor time prisen måske er 2-300 kr højere end på et land værksted, så dør den 100% sikkert, uden den overhovdet kommer på liften.. bare ren fototaks.

• #5   4. feb 2010 De bruger sgu da ikke spritnye reservedele til at reparere en 12 år gammel bil... Så det kan sagtens laves for under 10kg

• #6   4. feb 2010 hvad kan sådan en kofangert koste den jeg har på nu sidder der jo tågelyget i og jeg kan se at tågelygten sidder helt forker i forhold til den anden side af bilen den sidde nok skubbet 2-3 cm ind og så sidder den nok 4 til 5 cm længer inde mod midden end den anden

• #7   4. feb 2010 den bliver kørt ned på et aut peugeot værksted.ved ikke hva ders time pris ligger på. men ja vis den dør er det ok og vis den overlever er det vel os ok. men man får nok ikke en skid for den. gav selv 41 kg for den for 2 et halvt år siden.

• #8   4. feb 2010 oki det var alligevel en del .-) ja men det var ikke lige det jeg havde regnet med.. den er jo lige blevet nysynet i december.

• #9   4. feb 2010 oki ja men de får den ikke for under 30000.. men de vil nok ikke give mere end 20000 for den.

• #10   4. feb 2010 har lige fået takseret min front på bmw, efter en plov bakkede ind i den..

af skaden du kan se -

bule i hjelm, kofanger def, lygter def, højre forskærm def, og den køre og ser nogenlunde ud.

skaden er idag takseret til 46k med Org. lygter, og 36k med Uorg. lygter.

har fået taksator rapporten, og har sagt ok for Uorg. lygter, men Ny org. klap, skærm fra bmw.

• #11   4. feb 2010 havde jeg selv sku betale, havde det kostet mig 5-10k at lave alt incl.

• #12   4. feb 2010 oki ja det løber nok der op af. men jeg ved ikke hvad en orginal kofanger koster.. men ved thansen koster en u org blink lys 400 og en forlygte1200

• #13   4. feb 2010 ja men du kan så doble 3 til prisen, for thansen er banlyst i autotaks, der er faste priser på ALT

• #14   4. feb 2010 oki men er det ikke også de priser som de regner ud efter. altså vis jeg forlanger 20000 så er det vel 65 procent af de 20000. osv? eller regner de det ud efer den pris de vil give for bilen??

• #15   4. feb 2010 Japanere, Koreanere koster kassen i dele...

en forkofanger til en Skyline koster så vidt jeg husker en 12-13.000 kr vi har næsten lige bestilt en hjem fra kinøjser land, til en drift skade smiley

at betale... nok derfor alle japsere drifter uden kofangere hehe

• #16   4. feb 2010 ja for jeg mener os jeg havde kørt at rn ny forlygte ved mitsu kostede 3000 og det er jo os en del når man tænker på den nok kun må være skader for 12500 til 15000 så kasser de den vel bare.

• #17   4. feb 2010 ja, men sóm udgangs punkt bruger de en Uorg OE reservedel, ..eller en brugt

• #18   4. feb 2010 HAHA M ja det skal nok passe man kan jo blive for modig en sådan en bil.. men jeg vel selv tro en kofanger til min koster omkring 4000 men ved det som sagt ikke. men vil da prøve at ringe til mitsubishi i morgen og høre

• #19   4. feb 2010 jeg har de selv lige sat en helt ny forlygte på den inden syn så skal de ikke sætte ne brugt på den jo smiley

• #20   5. feb 2010 hej din bil må altid laves for 15.000 kr selv om det er en gammel kadet der kun er 5 vær

den må laves for 75 % af hvad bilen er vær men imellem 65-75 skal du skrive under på du ikke vil have penge for bilen og have den lavet

Kommentér på:
Skade på fronten (Totalskadet???)

Annonce