{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små nummerplader
  • #1   5. feb 2010 Du kan sikkert kun få en lille firkantet til bagpå, og en alm. foran,,, men ja du tager bare ud til skat,,, man du skal jo betale de 1180 som en sådan omregistrering koster når du skal have skiftet plader...

Mener bare ikke du kan få 2 firkantet, men fporhør dig ved skat.. om det. ;-))

• #2   5. feb 2010 Man kan i visse tilfælde godt få 2 "små" plader til sin bil, men det er noget man skal søge efter, har en kammerat der har fået hans gamle amerikaner godkendt til den firkantede for og bag på bilen!

• #3   5. feb 2010 Jeg har aldrig hørt om, at man skal "godkendes" til at køre med kvadratiske nummerplader, så vidt jeg ved skal man bare bede om det når man omregistrerer, og det koster det samme som de rektangulære.

• #4   5. feb 2010 man plejer kun at kunne få et stk som SKAL monteres i bag af bilen!!!

Men det kan jo sagtens være at de har lavet reglerne om siden da, det er jo 5 år siden han fik pladerne på.

• #5   5. feb 2010 Jeg har selv været hos skat og undersøge sagen....
    Og den er faktsik ikke lige til.
    De mc plader, som jeg ville have en af på min bil, Må man slet ikke have på bilen.
    du kan få en anden plade, men den er bestemt IKKE lille.
    Da den måler: 31X21 cm.
    Og det er meget stort i forhold til en mc plade.
    Og hvis man skal have sådan en plade, skal man søge om det, og så håbe på at få lov-.

Kommentér på:
Små nummerplader

Annonce