{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kobling, har du prøvet at:
  • #1   7. feb 2010 Lyder da lidt voldsomt. Men hvis man ejer en gammel, sart Nissan, og kører som en debil, så er det vel ikke så usandsynligt. smiley

• #3   7. feb 2010 ja det er de designet til fra fabrikkens side .... for så ved man hvornår den skal skiftes ...

• #4   7. feb 2010 Nej det er ikke ligefrem normalt, men det er da set før. Og dog. Når nu du siger "stykker" så tænker jeg metalstumper og sådan noget. Når en kobling bliver fuldstændig kneppet så plejer den nærmest at blive til støv og tråde, og så stinker det iøvrigt så slemt at man bestemt ikke er i tvivl om hva der foregår.
    Så når du siger sådan så falder mine tanker mere på noget svinghjul eller noget i gearkassen.

• #5   7. feb 2010 Ja ja, det gør min hele tiden, lim lortet sammen, og sæt lortet ind i igen, så kører det.

• #6   7. feb 2010 havde siddet fast i en snedrive, og kom fri... 15 min senere ville bilen ikke køre mere en 40, var ca. 1 km fra min mekanikker så ville "humpe" den der over.. der kom et knald og der lå metal stykke på vejen... hjemme hos min mekker viste det sig at kobling´s metallet var knækket og hoppet ud igennen siden på min gearkasse...

skal siges at han HELLER ikke havde set det før, tilgengæld kunne han se at kobling var meget træt

• #7   7. feb 2010 Pede..

mit svinghjul fejlede intet, og ja den STANK ...

gearkassen var også fin .. bortset fra det store hul i siden smiley

btw. så kører bilen fint igen smiley

• #8   7. feb 2010 Har set 2 gange før ved Nissan, med kæmpe hul i siden af gearkassen, hved sku ikke lige hvorfor den gør det.

• #9   7. feb 2010 kamilla O han må bare have været langsom med at få det herinde smiley

• #10   7. feb 2010 jeg havede en 205 engang og der smaderet jeg gear kassen på den. da jeg lavet hjuls´pind med hjulene drejet og der sprang der hul på gearkassen så div tand hjul hoppet ud og lage sig oven på...men som skrevet så det meningen at det skal kunne springe ud et sted på gear kassen. på min der var sådan nogle riller i gearkassen som er garskassens svage punkt så man ved det det der bliver slået hul hvis der sker noget... så det ikke helt unormalt det der sket

• #11   7. feb 2010 jeg har prøvet at trygpladen på min kadet e knækkede (sprang) med et kæmpe skrald i 3 stykker jeg var det tidspunkt i lære som mekanikere og ingen af svendende eller lærende på tekniskskole hvade hørt eller set at dette før var sket

Kommentér på:
kobling, har du prøvet at:

Annonce