{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Nedvejning fordel eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg kan se, at emnet har været vendt flere gange før, men synes desværre ikke svarene på de tidligere indlæg gør mig meget klogere.

Jeg har d.d. fået oplyst, at det kan være en stor fordel at få nedvejet min Altea på gule plader og efterfølgende betale afgiften for et skifte til vide plader, da afgiften i så fald vil være væsentlig mindre

Nogen der ved noget om dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nedvejning fordel eller ej?
  • #1   10. feb 2010 Du kan ikke nedveje biler længere.. Det er stoppet for et godt stykke tid siden..

• #2   10. feb 2010 du kan godt veje dem ned. Du skal bare betale afgiften op til 95% så slipper du for de 5040kr i misundelsesafgift

• Tomi -
    Tomi - Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 62
    #3   10. feb 2010 Allan H

Har du været på Viborg motorkontor i dag?

• #4   10. feb 2010 Hej Tomi

Nej det har jeg ikke..hvad da?

• #5   10. feb 2010 Vil det være en fordel, hvis bilen senere skal have hvide plader?

• #6   10. feb 2010 jeg gjorde det så sent som igår og skal den på hvide plader skal det ske inden , men det er jo ikke alle der kan vejes ned til 2000 kg, som er minimum, men rigtig mange kan og når du så har været tis syn og fået vejet den ned til de 2000 kg, skal den omreg og betale afgift, så først der efter skal du sende en ansøning ind til skat mener det er formular nr 21.016, som kan printes ud inde på deres hjemmeside og bestemmer du dig så for at du vil have den på hvide plader, så skal du til syn igen og vise at sæder osv er iorden og så skal du betale afgiften fra gul til hvid og så omreg igen så det er 2 gange til syn og 2 gange omreg og 2 gange afgift

• #7   11. feb 2010 Ok. Lyder en anelse kompliceret... men hvis det eren fordel er det jo værd at overveje.

Nogen der har prøvet det på en Altea eller lign. eller har en fornemmelse af slutsummen på sådan en omgang?

Kommentér på:
Nedvejning fordel eller ej?

Annonce