{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  inport af Audi.
  • #1   11. feb 2010 Du kan altid spare penge på at hente biler til danmark hvis du finder en god en.
    De er ikke guldbelagte i udlandet, det er kun når de krydser grænsen til DK, så sker der noget med biler som gør dem guldbelagte og helt vildt meget værd. hehe

• Rene G
    Rene G Tilmeldt:
    maj 2009

Følgere: 20 Emner: 18 Svar: 756
    #2   11. feb 2010 Man plejede at sige du kun sparer ekstraudstyret. Men der skal også tænkes på at du tit får en bil med færre km tal og flottere stand generelt.

Så i kroner øre, er det måske ikke en voldsom besparelse, men derimod de andre faktorer som gør bilen mere værd.

• #3   11. feb 2010 Altså vil nu sige at jeg selv har kigget på audi a4 b6 3,0 quattro og med afgift (regnet inde på bilpriser så ikk 100% korrekt) så vil jeg komme af med 180,000kr og tjekker jeg en af samme stand km tal osv, så kan man altså komme op og spare mange penge alligevel men som sagt så er bilpriser ikk 100% korrekt

• #4   11. feb 2010 Du kan finde din bil på Mobile.de . og efter der tjekke din registrerings afgift inde på bilpriser,, så har du et nogenlunde overblik.. smiley

Kommentér på:
inport af Audi.

Annonce