{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bruger i "gør det selv værksted"
  • #2   11. feb 2010 jeg bruger det en gang imellem hvis jeg ikke kan bruge vores lager på mit arbejde. men bor os i kbh, hvor det ikke ligefrem vrimler med værksteder man kan leje.

  • #3   11. feb 2010 jeg brugte det da generatoren stod af for en måneds tid siden... det som sådan ok... men syns nu godt nok det var sparsomt med værktøj hvor jeg var

  • #4   11. feb 2010 Jeg bruger det tit her når det er koldt. Gider ikke fryse røven i laser. Har selv lidt skruetrækkere og et topnøglesæt med og sådan lidt blandet. Ellers må man leje det man mangler.

  • #5   11. feb 2010 okay har ikke selv prøvet da vi også har værksted ellers tager jeg den bare med på arbejde :).. Men ja det må så vist være mest for sjællændere

  • #6   11. feb 2010 er der nolge der har et link til det ? .. altså jeg har gået og tænkt på at bruge det smiley

  • #7   11. feb 2010 Det er vel for alle der bor i lejlighed. Dem har i vel i jylland. Kan sgu da ikke være gårde det hele.

  • #8   11. feb 2010 Der er en reklame på forsiden Bjørn

  • #9   11. feb 2010 nu kommer jeg fra Syi sjællannn og jeg ved faktisk ikke engang hvor der ligger et. det er et fint initiativ, men der er nogen af dem der tager røven på folk kunne jeg bedst forestille mig

  • #10   11. feb 2010 Lars, hvad er det lige du baserer den beskyldning på?

    Jeg har hørt alle fra "Syi sjællannn" er voldsmænd. Kunne jeg ihvertfald forestille mig. Kender godt nok ikke nogen derfra.


  • #11   11. feb 2010 der er ingen der tager røven på nogen der. du lejer dit værktøj, bås osv. og laver det du skal.
    men vælger du derimod nogen af dem der bare går rundt og laver folks biler, så kan det godt være.


  • #12   11. feb 2010 fp G
    set kontra at tage fx en 20er for at leje en skruetrækker osv..
    Jeg mente at jeg ikke vidste hvor der lå et her nede, men har været på et =)..

    og jeg siger bare, at jeg tror at der er nogen af de værksteder der nok tager røven mere på folk end de lige regner med.

    Min onkel havde engang sin bil på et hvor han stod og skulle skifte gearkasse, og der havde han bedt en af dem på værkstedet om hjælp i samlet 5 minutter og der var blevet takseret for en times arbejde fra en svend...
    Så det er sq ikke "Ærlige Janus" der ejer alle de værksteder der, og slet ikke ind imod kjøvenhavn strup af


  • #13   11. feb 2010 Ja det koster noget, men man kan jo spørge om prisen så er det jo ikke og tage røven på nogen. Sidst jeg var på GDS var jeg der hele dagen og lånte masser af værktøj og købte en del bolte og spændebånd og sånoget. Mener det kostede 600.- Synes det var fair nok, og jeg fik min bil ud og køre på en søndag.

  • #14   11. feb 2010 kan sådan set godt se fidusen i det. Jeg bor i lejlighed i aalborg, og har ikke adgang til et værksted, så hvis der lå et her i byen var jeg helt sikkert en fast kunde.

  • #15   11. feb 2010 Tue: Fandt lige det her så måske der snart kommer et i nærheden af dig.

    "hej ved godt at denne tråd er lidt gammel vil bare lige fortælle at der meget snart åbner et gør det selv værksted i aalborg hvis jeg bare kan få de sidste ender til at nå sammen,for det er godt nok noget der mangler her opppe nord på ikk... : )

    mvh jack"


  • #16   11. feb 2010 jamen takker, det vil jeg da se frem til :=)

  • Jeppe H
    Jeppe H Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #17   21. apr 2010 Er der noget nyt med det værksted i Aalborg?

Kommentér på:
bruger i "gør det selv værksted"

Annonce