{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.544 visninger | Oprettet:

Autolakering i Sjælland den bedste ? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg søger en rigtig god autolakeringsværksted i Sjælland... Det skal være den bedste af slagsen fordi jeg er træt af folk der ikke kan deres arbejde men alligevel koster en bondegård...

Han skal lave det så det ligner noget der lige er rullet ud af fabrikken

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autolakering i Sjælland den bedste ?
  • #1   11. feb 2010 Bo's autolak i korsør har jeg haft gode erfaringer med.

• #2   11. feb 2010 Elkjærs lakcenter i Kastrup ligner fanme noget der har styr på deres sager smiley det er der Psychopaint.dk holder til smiley Så vil da også tro at deres alm. lakeringer er iorden smiley

• #3   11. feb 2010 Disse 2 brødre er gode. www.roennede-autolakering.dk

• #4   11. feb 2010 har prøvet mange mange maler, men bk lakering laver det flotteste arbejde!! www.bk-lakering.dk

Kasper og Benny er sindsyg dygtig, og laver mange af vinder bilerne til div!!!

• #6   11. feb 2010 jeg har altid brugt ham i små 15 år nu og jeg har aldrig kunne brokke mig over hans arbejde.. men husk at kvalitet koster knapper....:-)))

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=28142

• #7   11. feb 2010 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?UserID=31713

den eneste jeg vil anbefale..

og husk at man for hva man betaler for..
    og ham her han det man aftale med ham..

• #8   11. feb 2010 Hva med det der Erlings autolakering i Helsingør man hørte så meget om engang. Lever det stadig?

• #9   11. feb 2010 Kig på min bil, hvis du vil se hvordan at maler B lgør sit arbejde smiley det var KANON godt!
    Var desværre så uheldig, at der havde sneget sig to bitte små pletter ind på hjelmen, skrev det til ham, aftalte en tid, kørte ned, og han ordnede skditet mens jeg ventede, smiley

• #10   11. feb 2010 Ja jeg har også tænkt mig at betale for det hvis i har lagt mærke til det spurgte jeg ikke om en billig auto lakkør ...

Takker for alle linksene må undersøge og ringe til dem

• #11   11. feb 2010 ja det er fedt der er folk der har det sådan, for pris og kvalitet hænger sammen smiley

Der er mange der tror man får malet hellakeringer til 5-7 klik, og det ligner et glans billede, men mange af dem der tror det, får tit et dårligt resutat!!

/brian

• #12   12. feb 2010 ved ikke hvem der er bedst
    MEN
    ville helst ikke ha at min bil ligner en der lige er rullet ud fra frabrikken
    For alle biler fra frabrikker i dag er sku fulde af appelsinhud !!!!!
    og gad sku ikke bygge en bil og bruge mange penge på lakering og den så ligner det

Men spøg til side ved hvad du mener
    og er svært at finde malere der GIDER at male stylet biler i dag
    men kan godt forstå dem

ta en golf 4 og smid den i autotaks og den ligger på ca 22000 kr + moms for en hellakering til forsikring og de skader malere får ind er det tit helt nye dele der skal males og kunderne er ikke særlige kritiske

Men så kommer man med en stylet bil der har fået ændret alle pladedele + kofangere og er spartlet over alt !!!!!!

denne bil vil kunde gerne ha en GOD pris for at få malet !!!!!
    men hvis man så siger det koster ca 25 til 30000 + moms for en hellakering + extra klarlak og en mellem slibning

Falder folk ned af stollen og siger at det da ikke kan koste så meget at få malet sin bil

og stod vi selv og malede bilerne ved jeg godt hvilken bil jeg ville male
    en skadet eller en stylet bil

men folk glemmer at malere tar ca 4 til 500 kr i timen + moms og at de her stylet biler tar 50 timer eller mere at lave
    og at der nok går 4 til 6000 kr i martialer til en lakering
    så bliver det nok svært at male en bil til 10 til 15000 kr hvis man skal leve af det

håber du finder en god maler
    Der findes mange af dem men folk vil sjællent betale hvad der skal til for at få lavet kvalitet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og de gode malere har ikke tid til at male så krævende biler som stylet biler tit er

• #13   15. feb 2010 Jeg takker meget for hjælpen Bjarne du siger nogle gode ting kvalitet koster knaster...

Men jeg har givet 25.000 kr for en gang normal araberfusk lakkering til min Supra den er jo ikke overgejlet med plade arbejde osv.. Er bare bange for at folk får en masse penge og ødelægger bilen med rigtig mange lakkeringsfejl...

Nu er det jo også en Bmw 325 i E30 M-tech II det drejer sig om og den er standard og forbliver standard udvendig tror sku heller ikke at det skulle være ret svært at lave en fejlfri lakkering på den bil, hvis man bliver betalt for det...

Jeg er bare typen der ikke kan lide dråber fejl osv og er villig til at betale for noget ordenligt arbejde

Kommentér på:
Autolakering i Sjælland den bedste ?

Annonce