{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.690 visninger | Oprettet:

Påkørsel af bil ved brøndby Shelltank? {{forumTopicSubject}}

Hey alle.. Her for er par time siden parkerede jeg min bil inde ved brøndby shell tank.. Lige ved brøndby nord vej.. Der jeg kom tilbage med vennerne var der en bule plus min bagkofanger var flækket.. Gik direkte ind til tanken og spurgte om de havde kameraer derude.. men desværre nej :S Men føre os havde der åbenbart været en vidner og fortalt om at det havde været 2 tøser såm har kørt ind i min bil også har de bare kørt derfra.. Jeg ved ik hvad fanden jeg skal gøre.. Det ser ud til at der også skal en ny bagklap på.. Nogen der ved noget eller har hørt om det? I må meget gerne skrive her .. Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påkørsel af bil ved brøndby Shelltank?
  • #1   12. feb 2010 Tja, hvis du ikke finder dem, må din kaskoforsikring jo tage skaden... Ligesom alle os andre som er blevet smadret ind i hvor skyldige så ikke har haft store nok nosser til at sige undskyld, og betale!

• #2   12. feb 2010 Har du været inde på macd og spørge? mener der er et kamera der vender ud mod pladsen. Fanme surt det der.

• #3   12. feb 2010 Det var omkring 1 times tid jeg var væk.. Der jeg kom tilbage og så den skade blev jeg sindsyg tosset.. 2 kællinger der bare kommer og kører ind i min vogn som bare holder ligeså stille.. idioter.!! Nej mcd havde lukket så jeg kunne ikke snakke med dem.. Men mcd har heller ingen kamera som vender i mod den side.. Men hvis de har kørt den vej i mod hvor mcds kamera sidder finder jeg dem nok.. Også skal de bare erstatte skal de!! Kæft hvor jeg er hidsig nu smiley

• #4   12. feb 2010 Ved der sidder et kamera der filmer de biler der venter på maden hvis de blir bedt om at kører frem:) men hvis du ikke holdte der så det nok lidt svært og finde dem.

• #5   12. feb 2010 Det er i hvert fald løgn, at Shell i Brøndby ikke har kameraer. Gå ind og spørg hvornår forretningschefen er på arbejde, og så tag derhen og se overvågningen igennem.

• #6   12. feb 2010 Det er så træls sådan noget!
    Jeg har bare en sang på hjernen fortiden og den er her:
    http://www.youtube.com/watch?v=QxP5o7qweNg

Held og lykke med og finde de skyldige søer smiley

• #7   12. feb 2010 Hvor er det klamt. De må fandme have set det inde fra tanken af, eller hørt det, og så kigget ud. Ja *Mac*, selvfølgelig har de kameraer inde i butikken, men ikke alle har udenfor. Hvis de har udenfor, kan man jo selv tydeligt se dem. Det er jo ikke spionkameraer.

• #8   12. feb 2010 Ved du, hvilken bil de kørte i ?

• #9   12. feb 2010 Så vidt jeg ved må butikker ikke filme ud over deres egen ejendom, har engang arbejdet på en q8 tank og der var også nogen der en gang i mellem spurgte om vores kameraer har set noget.

• #10   12. feb 2010 Ja shell tanken har kamera.. Men lige der hvor jeg holdte var der åbenbart ikke nogle.. Var over og snakke med deres chef men hun sagde også at der ikke var nogle kamera smiley så jeg skal prøve og hører mcd efter arbejde... Fordi for at komme derhen har skal de kører i gennem mcdrive .. Og nej jeg ved intet om hvilken bil de kørte i eller noget smiley total irreterende.. Håber jeg finder noget..

• #11   12. feb 2010 du siger der var et vidne. Han skulle da ha været lidt hurtig at notere nummerpladen, eller lige stoppe dem hvis han havde muligheden. Det er det eneste fornuftige man kan bruge sit Kamara til fra sin Tlf.
    Mvh
    Sommer

• #12   12. feb 2010 Ja men inden en mobil når at starte kamera osv, så er bilen sgu da oftets væk..

• #13   12. feb 2010 Att Mazook
    Jeg har sku fået flere på den måde. Men kan være mit kamara er hurtigere end de fleste. Hehe
    Mvh
    Sommer

• #14   12. feb 2010 Ja du har ret brian jeg forstår heller ikke at vidner hverken har lagt noget tlf nummer eller hvilken bil de kørte i.. Det ville ellers hjælpe lidt.. Har snakket med chefen fra Shell tanken hun skulle kigge på optagelserne mellem kl 22.30 og 00.00 så håber jeg finder dem.. Det er rigtig trist sådan noget..

• #15   12. feb 2010 Folk der stikker af fra sådan noget skulle have så mange bank. jeg har flere gange revet fat i folk der prøver at slippe væk fra deres Bilkabuler. Det er sku da hvad der kan ske at man kommer til at lave en lille bule. Kom selv til at lave en hvor det stormede helt hen i vejret, så døren smækkede lige op i en anden bil og lavede en pæn bule. Men jeg ville sku have det dårligt med bare at smutte fra det.
    Mvh
    Sommer

Kommentér på:
Påkørsel af bil ved brøndby Shelltank?

Annonce