{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hero værktøj??
  • #1   12. feb 2010 Sys sku det er af oka kvalitet...
    har både ringgafler og topnøglesæt derfra...

• Brian R
    Brian R Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 75
    #2   12. feb 2010 Okay.. Kan også se deres skralder er med 72 tænder, det er jo rimelig fint. De billige har ofte færre hvilket man lynhurtigt bliver træt af..

• #3   12. feb 2010 BATO er også ok værktøj, det her har jeg ikke set før, men hvis det er pænt i udførelsen uden hakker eller overgange, måske endda pænt poleret og en garanti længere end de sædvanlige 2 år + en lav pris ifht Bacho, Gedore, Dowidat osv!

• #4   12. feb 2010 Man får hvad man betaler for.. Og har solgt en hel del hero værktøj på mit tidligere arbejde..
    Og ville ikke selv købe noget som helst af det..

• #5   12. feb 2010 Jeg kender ikke hero-tools, men hvis du skal købe noget billigt, så køb det fra Biltema med 10 års garanti på.

Det uden 10 års garanti, er noget plasticlort som flækker hvis man tager fat, men det med 10 års garanti, holder ganske fint.
    Ellers er min erfaring, at det godt kan betale sig at købe rimelig godt værktøj, også til hobby brug. Det holder længere og det er bare mere rart at have mellem hænderne.
    Jeg selv køber en hel del Bahco værktøj, fin pris i forhold til kvaliteten. Det føles godt at have i hænderne og indtil videre har jeg ikke knækket noget af det!!

• Brian R
    Brian R Tilmeldt:
    dec 2008

#6   12. feb 2010 Kent --> Kan du beskrive hva der er galt med det?

Det skal være kvali, ellers gider jeg ikke bruge penge på det. Jeg får lange løg af at arbejde med billigt værktøj.

• #7   12. feb 2010 det måske ikk toppen af poppen, men alt i alt er det udmærket værktøj som dækker hobby brug,

• #9   13. feb 2010 Selvom du siger deres skralle er med 72 tænder, så kan jeg slet ikke tælle hvor mange af deres skraller vi har byttet pga. reklamation.
    Plus at alle hans fast nøgler og lign ikke er af bedste kvalitet.

Hvis jeg var dig købte jeg noget ordenligt kvalitet fra starten af, fordi du fri for at stå midt i en rep. med noget som går i stykker, plus at hvis du passer bare en lille smugle på det (ikke smider noget væk red.) får du værktøj som holder resten af livet.

Og der er masser af værktøj at vælge mellem, bahco, padre/tirem, hazet, kongsberg, beta osv.
    Kan godt være det er en smugle dyre i indkøb, men bliver hurtigt tjent ind hvis det holder mange gange bedre end det billige.

• Brian R
    Brian R Tilmeldt:
    dec 2008

#10   13. feb 2010 Okay, tak for hjælpen. Takker nej til det værktøj og se mig om efter noget andet så.. ;o)

• #11   13. feb 2010 Ketil =SBL= L

Ja selvfølgelig kan alting ødelægges, men min egen erfaring er jo bedre kvalitet/dyre man køber jo mere kan man mishandle sit værktøj.

Brian R

Men igen kommer jo an på til hvad og hvor meget du skal bruge dit værktøj, for hvis det noget som bliver brugt en gang om året, til at spænde sofa bordet sammen, vil det aldrig kunne betale sig at købe noget dyrt.

• Brian R
    Brian R Tilmeldt:
    dec 2008

#12   13. feb 2010 Hvis det kun var til at samle et ikea skab en gang i mellem ville jeg heller ikke bruge alverden på det... hehe. Jeg er mekaniker til dagligt, men en del af mit værktøj hjemme i garagen kunne godt tåle en udskiftning efterhånden, så det skal være noget der kan holde, da det bliver brugt flittigt. Har bare aldrig hørt om Hero før, så jeg må jo hellere søge lidt vejledning inden jeg bruger spidsen af en jetjager på noget bras.

• #13   13. feb 2010 Der vil jeg så sige: Køb en værktøjsvogn fra Beta eller USAG når de er på tilbud, så behøver du ikke bekymre dig om værktøj mere! Jo jo, det er dyrt i fht til det billigste, men det billigste kan også blive for dyrt!!!
    Ellers kan du nøjes med kvalitet på din skraldenøgler, momentnøgler og skruetrækkere og slække lidt på kvaliteten på de øvrige ting!
    Evt kan du jo foreslå din chef at købe det til dig og så betale af med kr 200 pr måned i resten af din læretid! Fordelen er at din chef kan trække det fra som inventar, du sparer momsen, du får en laaang rentefri afbetaling og du bliver en glad medarbejder:) Regn med 5-8.000 for det hele!
    Jeg kan godt skaffe nogen priser hvis du er interesseret og finde en forhandler der hvor du bor, men snak lige med chefen først!

Kommentér på:
Hero værktøj??

Annonce