6.255 visninger
|
Oprettet:
Hero værktøj?? {{forumTopicSubject}}
Nogen der kender til kvaliteten på Hero værktøj? Tænker på topnøglesæt, ring/gaffel nøgler osv. da jeg har fået tilbudt en del af det. Dansk firma tilsyneladende, men jeg har ikke hørt om det før.
http://www.hero-tools.dk/
mar 2003
Følger: 87 Følgere: 83 Biler: 9 Emner: 159 Svar: 1.154
har både ringgafler og topnøglesæt derfra...
dec 2008
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 75
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Og ville ikke selv købe noget som helst af det..
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Det uden 10 års garanti, er noget plasticlort som flækker hvis man tager fat, men det med 10 års garanti, holder ganske fint.
Ellers er min erfaring, at det godt kan betale sig at købe rimelig godt værktøj, også til hobby brug. Det holder længere og det er bare mere rart at have mellem hænderne.
Jeg selv køber en hel del Bahco værktøj, fin pris i forhold til kvaliteten. Det føles godt at have i hænderne og indtil videre har jeg ikke knækket noget af det!!
dec 2008
Det skal være kvali, ellers gider jeg ikke bruge penge på det. Jeg får lange løg af at arbejde med billigt værktøj.
nov 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 276
feb 2007
Plus at alle hans fast nøgler og lign ikke er af bedste kvalitet.
Hvis jeg var dig købte jeg noget ordenligt kvalitet fra starten af, fordi du fri for at stå midt i en rep. med noget som går i stykker, plus at hvis du passer bare en lille smugle på det (ikke smider noget væk red.) får du værktøj som holder resten af livet.
Og der er masser af værktøj at vælge mellem, bahco, padre/tirem, hazet, kongsberg, beta osv.
Kan godt være det er en smugle dyre i indkøb, men bliver hurtigt tjent ind hvis det holder mange gange bedre end det billige.
dec 2008
feb 2007
Ja selvfølgelig kan alting ødelægges, men min egen erfaring er jo bedre kvalitet/dyre man køber jo mere kan man mishandle sit værktøj.
Brian R
Men igen kommer jo an på til hvad og hvor meget du skal bruge dit værktøj, for hvis det noget som bliver brugt en gang om året, til at spænde sofa bordet sammen, vil det aldrig kunne betale sig at købe noget dyrt.
dec 2008
nov 2009
Følger: 72 Følgere: 680 Annoncer: 2 Emner: 591 Svar: 15.935
Ellers kan du nøjes med kvalitet på din skraldenøgler, momentnøgler og skruetrækkere og slække lidt på kvaliteten på de øvrige ting!
Evt kan du jo foreslå din chef at købe det til dig og så betale af med kr 200 pr måned i resten af din læretid! Fordelen er at din chef kan trække det fra som inventar, du sparer momsen, du får en laaang rentefri afbetaling og du bliver en glad medarbejder:) Regn med 5-8.000 for det hele!
Jeg kan godt skaffe nogen priser hvis du er interesseret og finde en forhandler der hvor du bor, men snak lige med chefen først!
Hero værktøj??