{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

Konfirmations kørsel 11.april 2010 {{forumTopicSubject}}

Hej min søn på 13 skal konfirmeres D. 11 April. 2010
ville gerne give ham en lækker oplevelse i form at blive hentet i en lækker/ rå bil..... Porsche, Mercedes , eller andet mærke....... til sådan rimelig penge.... kun hvis der er mulighed ville hans 2 små brødre gerne køre med de er 5 år og 10 år, ikke noget krav da det drejer sig om ham på 13....... det er på midtsjælland..... kørsel 10- 15 km fra kirke til festlokaler...... Håber dette er det rigtige sted at spørge

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfirmations kørsel 11.april 2010
  • #1   13. feb 2010 prøv evt på smallblock.dk.. der er der mange nice amerikaner slæder..

• #2   13. feb 2010 RX-7 ?

• #3   13. feb 2010 RX-7 kan man se billede af den ??

• #4   13. feb 2010 Skulle mene der var en masse seje lækre og rå biler herinde, har set en masse men kan jo ikke skrive til alle.... håber folk melder sig på banen..

• #5   13. feb 2010 Helt sikkert, men desværre ikke alla porsche, mercedes osv, der er flest overstylede japser modeller.. som skyline osv, med store dimensioner af plastik udenpå..

• #6   13. feb 2010 Det ville osse være lækkert med en stylet Japaner skyline eller lign..

eller ala 2fast2furious

• #7   13. feb 2010 Ja det bliver nok svært at finde en som gider gøre det for relativt små penge!
    Men i det hele taget er det ikke specielt billigt, disse biler kører jo ikke langt på literen og når gutten der har den, så også skal bruge en søndag på det smiley

Jeg kørte til en Konfirmation sidste år i min Supra, brugte en time på at køre derhen og det samme hjem og så ca. 1 - 1,5 time på kørsel samt lidt snakkeri om bilen osv. Tog som udgangspunkt ikke noget for det, dog ville jeg have dækket Benzin mv. + hvad de nu måtte synes retfærdigt for at være blevet kørt.

• #8   13. feb 2010 ja der går noget tid med det, jeg har gjort det nogen år nu.... vask/ polering/ rengøring af bil.. før/ efter... 6-8 timer med det i alt.. + kørsel.... forsikring, brændstof, slid på bilen, så ja.. en hel dag går der med det i alt... og husk nu, det er ik alle der har forsikring på passagere... nok 85% af dk´s billister, har kun dækket føren, der er ik mange der ved hvad ens forsikring dækker.. vær opmærksom på det..

• #9   13. feb 2010 din ansvarforsikring dækker ALLE i bilen UNDTAGEN føreren, så det er da noget fis at fyre af Brian L.

for et par år siden var der mange diskutioner om netop at tage fremmede med i bilen hvis de f.eks. stod ved et busstoppested og bussen ikke kom, her mente mange at man ikke måtte b.la. pga forsikringsforholdene - dette blev dog slået fast af både politiet, forsikringsoplysningen samt alle forsikringsselskaberne at din ansvarforsikring dækker ALLE i bilen UNDTAGEN føreren.

• #10   13. feb 2010 http://www.forsikringogpension.dk/Forsikring/Spoerg_om_%20forsikring/Sider/Bilforsikring_er_passagerer_daekket.aspx

Citat
    Bilforsikring - er passagerer dækket? Dækker bilens ansvarsforsikring passagerer i min bil ved et biluheld, som jeg er ansvarlig for?
    Ja.
    Alle passagerer, du har med i bilen, er dækket af ansvarsforsikringen på bilen. Du som fører, eller en anden fører af bilen er derimod ikke dækket.

Er du selv passager, er du dækket for personskade - men ikke skade på dine personlge ejendele.

Venlig hilsen Forsikringsoplysningen
    33 43 55 00 hverdage kl. 10.00 - 15.00

Publiceret 13-12-2007

• #11   13. feb 2010 du kan skrive en pb hvis min bil har interresse

mureren

• #12   13. feb 2010 Arh ikke alt det spam......... når jeg snakker mindre penge er det max 2000,- kr det er ikke 100 kr jeg snakker om

• #13   13. feb 2010 Henrik P: Fair nok, du kan kigge forbi min Supra, har det interesse, ja så smid mig en Pb!

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #14   13. feb 2010 #Brian L

Vil du lige uddybe hvad der ikke er dækket på passagerne?

• #15   13. feb 2010 Kan tilbyde en Lexus, selvom det er langt fra Fast & The Furious-stilen smiley

• #16   13. feb 2010 min e46 m3 cab

• #17   14. feb 2010 jeg har tegnet/forsikret mig selv, samt hvis der er andre brugere af bilen(faste brugere) skal de stå i forsikrings policen også... jeg udtrykkede mig måske forkert, men hvis du køre og tager betaling osv. for det, skal bilen forsikres efter dette....jeg ved ik om de kalder det erhvers kørsel, eller noget andet, dette er jeg bare blivet oplyst. hvis bilen bliver brugt normalt, er passager forsikret, men ik dig selv, som der bliver skrevet længere oppe, alt det med forsikringer, er bare en jungle at finde ud af, hvad de dækker og ik dækker.

• #18   14. feb 2010 jeg har da nogen forskellige biler, der kunne bruges også,(us V8) men tvivler på vejret når at blive fint til det( salt/sne).. jeg er fra fyn, så det vil nok løbe op..men skriv hvis han skal køres i en bil, man ik ser hver dag...både pickup´s og cab´s haves...

• #19   14. feb 2010 Brian
    det er en førerforsikring du har, og ja den er rigtig god at have hvis der sker dig noget i et uheld.

hvis det skal være helt efter bogen må du ikke leje din bil ud til nogen med mindre den er indregistreret samt forsikret til dette, dette gælder både med og uden fører. hvis du lejer din bil ud med dig som fører kræves der rent faktisk erhvervskort for at måtte gøre det lovligt :o)

• #20   14. feb 2010 nemlig ja.... har også erhvervs kort.... der vidst noget jeg lige har blandet sammen der.... men lidt var der da om snakken, for ringede nemlig for nogen år siden til mit forsikrings selvskab, og hørte af....

• #21   14. feb 2010 opret jeres egen indlæg med forsikring her og mig her
    men IKKE her tak

• #22   22. feb 2010 Hej Henrik

Kan du fortælle præcist hvilken by vi taler om.

Jeg kan tilbyde en tur i Ferrari 355F1 GTB

Hilsen Thomas

• #23   12. mar 2010 Tak til alle.. jeg har fundet en bil til denne dag ærgeligt ikke alle svarer
    når man skriver, men det lykkes endeligt

Henrik

Kommentér på:
Konfirmations kørsel 11.april 2010

Annonce